Årsmøte i Grenland Bryggerlag

JensD

Norbrygg-medlem
Også sendt ut på mail, legger ut kopi her :)

Nystiftede Grenland Bryggerlag intivterer til det første årsmøtet fredag 25. mai 2012. Møtet blir holdt i Tordenskjoldsgate 2 i Porsgrunn og starter kl 20:00.
Dagsorden for møtet blir som følger:

1. Godkjennelse av innkalling
2. Valg av møteleder og referent
3. Årsmelding
4. Regnskap så langt
5. Budsjett og fastsettelse av kontigent
6. Oppsummering av arbeide utført så lang
7. Planene videre
8. Godkjenning av, eventuelt bestemmelse av endringer på logo (se neste side)
9. Diskusjon av kurs og foredrag for kompetanseoverføring innad i laget
10. Definering av stillinger til styret
11. Valg av styret
12. Eventuelt

Eventuelle saker og forslag skal være interimstyret i hende minst 14 dager før årsmøtet.
Håper på godt oppmøtet og satser på meget god stemning  :yes:

Vennlig hilsen
Interimstyre
 
Ta med hjemmebrygg og grillmat :)

Skriv deg gjerne opp på Kyrres spørreundersøkelse om du vet at du ikke kan også. Bare husk å ikke kryss av for at du kommer.
 
Datoen er selvfølgelig lagt til samme helg som kanalgjedda i lunde  :bank2:
Da ble det lite aktuelt å stille på årsmøte gitt :noway:
 
Trenger vi eget forum? Nå vet jeg ikke hvordan dere ordner på Facebook men det virker som det er ganske få som er her inne og leser..
 
Det er jo greit å komme ordentlig i gang først ihvertfall! Så kan vi se... Er det ikke noe tilbakemelding på trådene er det jo ikke mye poeng....
Det meste av info kommer på mail til medlemmer. Da får ihvertfall de fleste det!
 
Joakim A skrev:
Trenger vi eget forum? Nå vet jeg ikke hvordan dere ordner på Facebook men det virker som det er ganske få som er her inne og leser..

På gruppe jeg har satt opp på facebook er det for det meste jeg som skriver innlegg så det er litt ensomt. Vet ikke om andre relevante grupper på facebook?
 
Tilbake
Topp