• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Auberins PID og temperaturføler selges

Heisan

Det ser ut til at jeg har gjort et par bestillinger i ørska........

Hvis du har behov for en PID med innebygd ssr, så har jeg en liggende http://www.auberins.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=264 , speller ny. Egner seg ikke til varmestyring av kokekar, da den den innebygde ssr'en ikke tåler mer enn 300w over 110V. (blir det det dobbelte på 220????). Men muligens meget egnet til tempertur kontroll på kjøl/sval lagringsskap, tanker etc......  Jeg kjøpte feil fra Auberins for en liten stund tilbake, og oppdaget det i forgårs når jeg skulle koble sammen systemet mitt. Jeg har bestilt meg en ny for bruk med eksterne SSR’er, ikke intern som denne har.

Har også en ubrukt sensor http://www.auberins.com/index.php?m...earch_in_description=1&keyword=PT100-L100M14 liggende, jeg måtte ha en som var kortere. Denne mangler ledning, så det må du evt bestille separat, eller jeg kan ta det med i bestillingen min med den nye PID’en hvis du er superrask. Pakke ble bestilt 19.25 i kveld, så den går nok i posten fra US om ikke alt for lang tid  :yes:

Totalt kostet innkjøpet:

  $78.95 (PID)
+ $42.95 (RTD sensor)
= $121,90 pluss frakt.

Hvis noen har lyst på delene runder jeg det ned til $100 blank, eller rundt regnet kr 600 med dagens kurs. Dvs at du sparer egentlig ikke så mye mer enn en snau hundrelapp på varene, men du slipper frakt, evt mva og ikke minst leveringstid  hvis det skulle være av interesse :yes: Pruting kan glemmes, jeg får igjen pengene hos Auber uansett.
 
Bård skrev:
Og hva ønsker herren for herligheten?  :)

Næh, jeg betalte vel ca $110,- pluss frakt, dagens lokkepris er $100,- eller rundet ned til kr 600,- etter dagens kurs. Jeg får igjen det jeg har betalt hos Auberins, men hvis noen trenger delene, slipper jeg å sende det tilbake. Det vil si at den som evt vil ha det sparer noen kroner på salgspris, pluss frakt og ventetid :yes:
 
Ah det var såpass ja. Trenger det egentlig ikke, men kjente det klødde litt i fingrene etter ekte auberinsvare. Får heller stå over denne gang. :)
 
Tilbake
Topp