Avatarer med ølpreg tilgjengelige

Nå kan du velge avatar med ølpreg! For å gjøre dette, klikk her eller velg 'profil' > 'forumrelaterte opplysninger' > 'Personlig bilde' > [Beer].

Det er for øvrig også mulig å laste opp en avatar selv. OBS: størrelsen skal ikke overskride 80 x 80 piksler. Ellers så gjelder forumreglene som du kan lese her:mad:
 
Flere avatarer med ølpreg er blitt lagt til. De finnes på samme plass, blandet bland dem vi hadde fra før. Også går det nå an å laste opp avatarer som er større enn 80 x 80 piksler. Dersom de er større vil de bli nedskalert slik at templaten til forumet ikke blir forstyrret.

Denne funksjonen krever viss en modul som ikke var installert. Vi beklager utsettelsen av denne muligheten.
 
Ser ikke ut til at det virker nå nei.
100x100 px gir: "Avataren du har valgt er for stor, eller er ikke en avatar."
Hadde vert greit om det ble opplyst om begrensningen på 80x80 i profil siden.
 
Hei! Jeg vet ikke om dette lar seg gjøre i forumssoftwaren. Det ser ikke sånt ut. Men takk for tipset, vi kan implementere en løsning etter hvert. Velkommen til forumet forøvrig!  :biersmile:
 
Takk takk :)
Det er jo en norsk språkfil et eller annet sted hvor det står "Avataren du har valgt er for stor, eller er ikke en avatar."
La meg foreslå "Avataren du har valgt er for stor (max 80x80px), eller er ikke en avatar. (.jpg,.png,gif)"
Filen du må redigere heter sannsyligvis "settings.norwegian.php"

Med litt flaks finner du "Jeg vil laste opp mitt eget bilde:" i denne filen også.
Hva med: "Jeg vil laste opp mitt eget bilde: <br>Max 80x80px, jpg, png eller gif"
 
Da er det lagt til en del flere avatarer under [beer]. Husk at du også kan lage din egen avater og laste den opp, for å gjøre profilen din mer personlig!  :kool:
 
Det er nå mulig å bruke avatarer på 120x120 piksler (før: 80x80). Dette siden høyoppløselige skjermer er i almenn bruk.

Husk at du også kan laste opp en egen avater, f eks et bilde av deg selv med en øl i hånda!  :biersmile:
 
Det viste seg at det var en feil i forumets innstillinger slik at det ikke gikk an å laste opp avatarer på 120x120 piksler. Denne feilen er nå rettet og nå skal det altså gå an å bruke såpass store avatarer.

Så, vær velkommen, gjør som Kjell og Albert  og last opp et bilde selv, så vil man også lettere kunne kjenne hverandre igjen under NM2009!


oslolosen.png


albert.png


brian.png
 
Jeg prøver å laste opp et bilde som avatar fra min egen pc 15,8 kb. (150x153). Men får bare til svar:
Følgende feil oppsto ved forsøk på å lagre profilen din:
Avataren du har valgt er for stor, eller er ikke en avatar.
Hva e det som er galt?
 
Tilbake
Topp