• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Barleycrusher med sveiv, base og trakt til salgs i Oslo

pernod

Norbrygg-medlem
Hei,

Av litt forskjellige årsaker har jeg plutselig to maltmøller, og har strengt tatt ikke behov for mer enn en. Selger derfor min lite brukte Barleycrusher for 1500,-. Foretrekker at kjøper kommer og henter i Oslo, men kan også sende dersom kjøper betaler emballasje og frakt.

Jeg kjøpte møllen hos candirect i Tyskland, og endte opp med å betale ca 1700,- alt inkludert. Petit  selger den for 1990,- (merk at trakten ikke har den vertikale delen som er på toppen av bildet på). Jeg har bare hatt møllen i ca 6 måneder, og har ikke rukket å kverne mer enn 30 - 40 kg med den for hånd.

Svar her om interessert.

Per Christian
 
Har hatt litt interesse for denne, men den er fortsatt til salgs. Setter ned prisen til 1250,-.

Snakkes!
Per Christian
 
Hei, hvis dette er en justerbar maltmølle så er jeg interessert. Kan man koble drill på den? Jeg bor i Oslo og kan eventuelt hente den til uken?
vh
Jacob
 
Takk for interesse! Jeg fikk en henvendelse i går på PM, og svarte på den til vedkommende men har ikke hørt noe siden. Jeg synes det er realt å gi førstemann en sjanse, men om jeg ikke har hørt noe innen søndag 24. mars klokken 22:00 går den til nestemann.

Møllen er justerbar, og kan motoriseres med drill om du ønsker det. Jeg har ikke gjort det. Mer info her. Møllen er lik den til venstre i det midterste bildet.

God helg,
Per Christian
 
Tilbake
Topp