BeerBug wifi

bjoerneli

Norbrygg-medlem
Hei,

Har en WiFi BeerBug som blir tollbehandlet denne uken. Er det andre som har fått disse (WiFi eller BT) som kunne dele noen erfaringer med bruk av disse?
 
Venter selv på min. Håper å kunne sitte på jobb (Offshore) og holde et øye med gjæringsprosessen:)
 
bjoerneli skrev:
Hei,

Har en WiFi BeerBug som blir tollbehandlet denne uken. Er det andre som har fått disse (WiFi eller BT) som kunne dele noen erfaringer med bruk av disse?

Hvor handlet du/dere denne?
 
uThaug skrev:
bjoerneli skrev:
Hei,

Har en WiFi BeerBug som blir tollbehandlet denne uken. Er det andre som har fått disse (WiFi eller BT) som kunne dele noen erfaringer med bruk av disse?

Hvor handlet du/dere denne?

https://www.kickstarter.com/projects/parasitx/the-beerbugtm-digital-hydrometer
 
Ser de har denne hos bryggselv til 2490,- noen her inne som anbefaler den? Ser jo for godt ut til å vere sant....da er det ofte det :) virker den på SG målingene?
 
Eg er også nyskjerrig på denne. Hadde vert fint om nokon som har ein slik ville delt sine erfaringar.
 
Jeg har en. Skal brukes på dagens brygg. Har ikke brukt på en stund. Ny firmware og software skal være på plass.
 
Lav OG, heavy pitch dobbelt-steppet 001 og ren O2. Kan ha noe å si. Har ikke kontrollmålt med hydrometer. Gjør det før første tørrhumling.
 
Tilbake
Topp