Begrensing av bruk av "rapporter"

cjohansen

Norbrygg-medlem
Ser at det er satt opp en sperre for "rapporter" som jeg antar er der for å unngå maskinellt bruk av denne til masse-rapportering. Men, begrensningen går utover vanlige brukere også, dersom forumet blir spammet med irrelevant støy. Man kan kun rapportere innlegg én gang per 60 sekund. Kan man gjøre noe med denne grensa? Høyere antall og høyere tidsgrense feks - ikke mer enn 20 ganger per 10 minutt eller noe sånt. Da unngår man fortsatt "bot-angrep", som jeg vil tro er målet med dette, samtidig som det ikke blir umåtelig upraktisk for ærlige mennesker...
 
Hei, skal hilse fra Lars'ern og @Carina . Vi skjønner at vår aktivitet ikke er formålstjenlig med de andre S(p)eiam brukerne her i foraet, og ber om at alle tre brukerkontoer slettes asap. Gjerne før ellr i forbindelse med vedlikeholdet i kveld. Alle innlegg som vi har lagt inn i diverse fora bes også slettet, da dere mener dette er upassende. Hoppy Hoppy Hopp, og sees hos brewersfriend el. andre lignende fora med større innsikt.

Takk for hoos
 
Hvem er admin her, noen jeg kan ringe til for å få bekreftet at kontoer med innhold blir slettet.

Ed: Antar dere blir pissed hvis vi gjør det sjæl
 
Hei, skal hilse fra Lars'ern og @Carina . Vi skjønner at vår aktivitet ikke er formålstjenlig med de andre S(p)eiam brukerne her i foraet, og ber om at alle tre brukerkontoer slettes asap. Gjerne før ellr i forbindelse med vedlikeholdet i kveld. Alle innlegg som vi har lagt inn i diverse fora bes også slettet, da dere mener dette er upassende. Hoppy Hoppy Hopp, og sees hos brewersfriend el. andre lignende fora med større innsikt.

Takk for hoos

Tviler på at noen "sees" der da jeg antar folk er like raske til å trykke på ignorer-knappen der og.
 
Man ser når vedkommende du har ignorert har skrevet noe, men du ser ikke hva før du trykker i innlegget til vedkommende.
 
??? Er det noen FAQ her for nye, redd jeg ikke forstår et plupp men det er mulig at jeg er litt tett i pappen
 
Tilbake
Topp