• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bestilling av Crankandstein 2a

GeirH

 
Heisann, jeg vurderer å bestille maltmølle fra Crankandstein, og ser fra tidligere diskusjoner her på forumet at det går tre møller i en pakke til samme fraktpris som for en. Jeg vet en annen her i området som er interessert, så jeg lurer på om det er en til her inne som vil være med på en bestilling? Med tre stk kommer totalprisen hjem til meg på ca kr 860,- per mølle.

Om det er noen i nærheten av Vesterålen som er interessert i å være med på dette så si fra. Jeg kan selvfølgelig sende videre i Norge, men da forsvinner jo noe av besparelsen...
 
jeg har organisert fellesbestilling før, og vil gjerne støtte forslaget om å støtte bryggselv. (som forøvrig er en veldig bra og seriøs geskjeft)
det blir bare noen hundrelapper å spare på å bestille fra USA, men...
bryggselv har på lager. crankandstein produserer på bestilling, det betyr ekstra ventetid i tillegg til frakt fra USA og tollbehandling.

edit: ser nå at de ikke har på lager.. men, uansett. anbefaler at du bestiller lokalt. lettere hvis noe skulle være feil, eller du vil ha ekstrautstyr og reservedeler.
 
Good point. Ser ut til at det blir bestilling derfra før juli er over, så har man den betraktlig tidligere og enklere enn om jeg skulle bestilt fra usa, og ikke så fryktelig mye dyrere heller...

Jeg handler ellers det meste av råvarer derfra, så frakten bilr jo ikke noe å ta hensyn til heller :)
 
Har nettopp kjøpt en med tre valser fra bryggselv. Enig med deg, Richard, vi støtter de lokale seriøse. Bryggselv er kongen!
 
Tilbake
Topp