Better Brew ølbrygger 30L

Det jeg reagerer på i annonsen er at de blir utsolgt med en gang, slik at vi bør bestille med en gang.
Hadde salget gått så bra, tror jeg de hadde hadde bestilt inn større antall .
Liker ikke slike lure annonser!


Sent fra min D6503 via Tapatalk
 
Denne selges også under navnet Perfect Brew. Kliss lik, se bildet. Dette er selvsagt generiske kinesiskproduserte produkter som importøren kan brande med eget merke. Akkurat på samme måte som annen billig elektronikk du finner hos Clas Ohlson og Biltema. Samme produkt – forskjellig merke. Tror allikevel ikke dette er den dårligste på markedet. Men prisen er såpass høy at man faktisk får mer for pengene ved å kjøpe en Grainfather. Der får du en super kontroller og motstrømskjøler inkludert i prisen. Og så er kvaliteten meget god.

Ny-brygger-1024x436.jpg
 
Sist redigert:
Se det ja! Da kan det være jeg går for en grainfather i steden da faktisk. Jeg er alltid skeptisk til kinakopier og kinavarer
 
Det er omtrent ikke mulig å tro at det går an å skrive noe så dumt som dette:

"Better Brew fra Beergear har vært en utrolig suksess på det norske markedet.
Vi blir ofte utsolgt før vi får inn nye.

Ølbrygger på 30L. Nyhet i Norge! Her får du en super ølbrygger til en fornuftig pris! Første runde er allerede utsolgt! Men vi får inn flere!"

Hvordan kan de ha blitt utsolgt mange ganger når det bare er første runde som er utsolgt:p? Folk som skriver sånt, er åpenbart totalt likegyldige til budet om ikke å lyve. Kjøp aldri noe fra sånne folk!
 
Her har vi ikke løyet, men ikke vært flinke nok til å oppdatere info! Blir rettet umiddelbart!
Men hva med å gi beskjed, eller spørre, istedenfor å påstå at folk lyver.
Vi startet opp 1.1.2017 og siden det har det mildt sagt gått en kule varmt.
Derfor har vi tydeligvis gjort en glipp når det gjelder å oppdatere produktet.
Men takk for at du ga beskjed, selv om det var her istedenfor til oss!
 
Det jeg reagerer på i annonsen er at de blir utsolgt med en gang, slik at vi bør bestille med en gang.
Hadde salget gått så bra, tror jeg de hadde hadde bestilt inn større antall .
Liker ikke slike lure annonser!


Sent fra min D6503 via Tapatalk

Vi har nå tatt inn såpass mange at vi ikke har blitt utsolgt med en gang.
Tabbe av oss å ikke oppdatere teksten på produktet!
 
Her har vi ikke løyet, men ikke vært flinke nok til å oppdatere info! Blir rettet umiddelbart!
Men hva med å gi beskjed, eller spørre, istedenfor å påstå at folk lyver.
Vi startet opp 1.1.2017 og siden det har det mildt sagt gått en kule varmt.
Derfor har vi tydeligvis gjort en glipp når det gjelder å oppdatere produktet.
Men takk for at du ga beskjed, selv om det var her istedenfor til oss!

Dere forholder dere ikke til det jeg siterer. Det er ikke snakk om å oppdatere produktet, det er snakk om lurvete markedsføring. Dette er typisk.

"Å gå en kule varmt" er et uttrykk for en heftig krangel, forøvrig. Dere burde i det minste leie inn litt språkkompetanse.
 
Dere forholder dere ikke til det jeg siterer. Det er ikke snakk om å oppdatere produktet, det er snakk om lurvete markedsføring. Dette er typisk.

"Å gå en kule varmt" er et uttrykk for en heftig krangel, forøvrig. Dere burde i det minste leie inn litt språkkompetanse.

Dette er et ølforum, så å sitte å diskutere hvordan diverse ord og uttrykk brukes forskjellige steder i landet blir for dumt! Å gå en kule varmt betyr ikke nødvendigvis det du sier, her jeg bor! Om du ikke ønsker å handle hos oss så lar du bare være. Det er jo helt frivillig hvor man handler!
 
Dette er et ølforum, så å sitte å diskutere hvordan diverse ord og uttrykk brukes forskjellige steder i landet blir for dumt!
Oppfatter dette som et dannet forum hvor også språk jevnlig diskuteres i forskjellige tråder.
Synes det en smule fornærmende av en leverandør og definere vår bruk av vårt forum på denne måten
 
Sist redigert:
Nå går det over stokk og stein beergear :) :) :)

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Jeg synes det er rett og rimelig å få lov til å forsvare seg når man blir beskyldt for å fare med løgn. Nå kjenner ikke jeg forumet så veldig godt, så ser at det kanskje var litt dumt å påstå at det stort sett diskuteres øl her!
 
Beergear, jeg håper dere har noen kunder som kan skrive om produktet her på forumet, da kan vi se på produktet på en ordentlig måte og er det som dere sier: en salgssuksess, har jeg stor interesse for gode produkter.


Sent fra min D6503 via Tapatalk
 
Jeg synes det er rett og rimelig å få lov til å forsvare seg når man blir beskyldt for å fare med løgn.
Mulig vi på forumet er noe bastante vi også, men om man tøyer sannheten eller er slurvete i markedsføringen, er for meg nesten like ille...
 
Her har vi uten tvil vært slurvete. det er selvfølgelig beklagelig! .
Når det kommer til sannheten, så er den som følger.
Vi driver to andre nettbutikker også. Den ene har vi drevet siden 2005 (Andre bransjer) og har vel kun en gang før opplevd å bli så fort utsolgt for et produkt, og så stor interesse. Vi selger flere av disse før de kommer på lager, hver gang. Dette nesten uten markedsføring. Det er ikke så vanlig. Ellers opplever vi stort sett at kunder venter til ting kommer på lager. I alle fall når det gjelder produkter i denne prisklassen. Dette garanterer selvfølgelig på ingen måte for kvaliteten på et produkt. Det kreves bruk over lengre tid for å kunne si noe bastant om det. Men dette gjelder jo stort sett alle produkter. Så langt har vi bare gode erfaringer med denne bryggeren. Ellers hadde vi tatt den ut av sortimentet!

Vi har ingen intensjon om å være uærlige. Beergear.no drives utelukkende på grunn av interessen vi selv har fått for ølbrygging. Det startet faktisk med at vi tok inn flasker fordi vi trengte det selv, så dro det ene med seg det andre. Slik har Beergear sakte men sikkert økt sortimentet sitt, og er i ferd med å bli en butikk med greit utvalg. Nye produkter kommer jevnt og trutt. Vi håper selvfølgelig å bli en butikk som har fornøyde kunder og dermed kan utvide sortimentet enda mer. Selvfølgelig uten å lure kunder eller lyve i markedsføringen. Dette var også noe av grunnen til at jeg reagerte (muligens litt hardt) på å bli beskyldt for løgn! Slikt vil man uansett tape på i lengden om man ønsker å drive en seriøs butikk!

Men nok om det. Synes jeg har fått forklart meg og oppklart hva vi har gjort/ikke gjort. Så ønsker alle en strålende lørdag videre!
 
Sist redigert:
Mulig vi på forumet er noe bastante vi også, men om man tøyer sannheten eller er slurvete i markedsføringen, er for meg nesten like ille...
Leverandører som tidligere har prøvd å motsvare kritikk med sur mage og/eller styre debatten i en mer fordelaktig retning, har iallfall endt opp med å måtte svelge kameler og gjøre kanossagang. (Jeg kunne linket til tråder, men lar det være – ingen nevnt, ingen glemt. ;))

Brukerne her på forumet er – etter mitt skjønn – generelt (potensielle) kunder/forbrukere. Mange har brent seg før, og har derfor høye krav til kvalitet på utstyret, og pirker på feil og mangler som irriterer dem. Om leverandør sutrer over kritikken, gjør det nok mer skade enn gavn – all PR er ikke god PR.

Og siden vi sprer om oss med idiomer: Det er bedre å hoppe i det sure eplet som varmt hvetebrød, enn å gå med rent mel bak øret rundt den varme grøten etter vann! :p
 
Og siden vi sprer om oss med idiomer: Det er bedre å hoppe i det sure eplet som varmt hvetebrød, enn å gå med rent mel bak øret rundt den varme grøten etter vann!

Her var så mange gullkorn, at jeg nesten datt av krakken!!
:) :) :)
Hvor var jeg tro...... jo øk mesketemp 5 grader
:) :) :)

Sent fra min D6503 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp