Bildeproblemer

Hannaas

Norbrygg-medlem
Etter at forumet ble flyttet virker det som om mange bilder har blitt borte, eller er "forvrengt". Er det bare jeg som har bildeproblemer, eller ligger dette hos Norbrygg? I så fall: Kan det fikses?
 
Hadde noen bilder jeg ikke fikk vist ved linking.
Fant ut at det hjalp å fjerne alle mellomrom i bildetittelen.
Men ser stadig den røde X og ingen bilder i innleg her.
 
En annen ting som ennå ikke er på plass er funksjonen "uleste innlegg siden forrige besøk"
Mister sikkert mange gode innlegg av den grunnen.
Noe håp om bedring?
 
Jeg vet ikke hvordan de fleste her behandler Nettleseren sin med tanke på cashe, oppdatering av siste besøkte sider, cockies og diverse. Men etter flytting av sidene fungerer det meste optimalt på min..
Jeg mangler bildet mitt, men det er en bagatell jeg selv ordner :)
Migreringen har stort sett vært av det bedre jeg har sett, og all honør til de it ansvarlige for god jobb :)
 
magne1972 skrev:
Migreringen har stort sett vært av det bedre jeg har sett, og all honør til de it ansvarlige for god jobb :)

Jeg er enig, for jeg har tidligere migrert andre forum og vet hvilken jobb det kan være. Her var det heller ikke ei nøye planlagt flytting, men ei innhenting fra backup for å få ting opp på nye servere.
 
magne1972 skrev:
Jeg vet ikke hvordan de fleste her behandler Nettleseren sin med tanke på cashe, oppdatering av siste besøkte sider, cockies og diverse. Men etter flytting av sidene fungerer det meste optimalt på min..
Jeg mangler bildet mitt, men det er en bagatell jeg selv ordner :)
Migreringen har stort sett vært av det bedre jeg har sett, og all honør til de it ansvarlige for god jobb :)

Betyr det at du får frem bilder alle steder der noen har lagt inn bilder og ikke har problemer med å legge ut bilder i innlegg selv?
 
Har ingen problemer med opplasting v bilder, og bilder andre har lagt ut vises.
Mangler noen bilder lagt ut via opplastingstjenester på nett og/eller tapatalk, men det er hlt natulig, og ingenting som kn ordnes bortsett fra den som har lagt ut bilde må enten oppdatere, eller legge ut på nytt :)
 
Tilbake
Topp