• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Blichmann Boilermaker G2 38L m/falskbunn selges

Selger min trofaste tjener. Ca 14 mnd gammel.

Denne selges som skjelett, Det følger IKKE med kran eller termometer. Hullet til originalt termometer er utvidet til å ta imot termometer/probe med 1/2" gjenger.

Følger med to lokk, et med kappet hull helt ute i siden hvis du vil ha en slange ned i kjelen for resirk (mangler håndtak), og et fabrikknytt lokk i eske.

Vanlig wear and tear etter ca 55 batcher. Aldri brukt over flamme. Ikke for bruk på induksjon.

Selges til 50% av total nypris. 2810,- Ink falskbunn, UTEN kran og termometer.
Både 1/2" kran og 1/2" termometer av vanlig type koster 100kr tilsammen på ebay.

Sendes for kjøpers regning. (140 kr). Jeg vil kalle det en god deal, så håper å slippe unna skambud, bud under utropspris vil bli ignorert.

Bilder kommer når jeg finner ork til det.

Evt budrunde funker slik at siste bud får kjelen hvis intet bud kommer ila 24t etter det. Høyeste bud søndag søndag 17 desember kl 21.00 får tilslaget hvis det har vært mindre enn 24t mellom bud frem til da. Jeg tror det skal være fair for alle som evt er interesserte.
 
Sist redigert:
Ok, jeg tar den hvis du kan levere den til Sturla sammen med EZboil'en i dag. Han har prøvd å få tak i deg.

Kan Vippse deg 2810,-.
 
Tilbake
Topp