1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Bok på norsk om hjemmebrygging: "Moderne Hjemmebrygging"

En tråd i 'For privatpersoner' startet av Lars Bjørnstad, 22 Mai 2006.

1. Lars Bjørnstad

Lars Bjørnstad
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

"Moderne hjemmebrygging" er den første boken på norsk om dette emnet, og forteller deg alt du trenger å vite for å lykkes med hjemmebrygging av øl. Lær hvordan du med enkelhet og til en billig penge selv kan lage øl som smaker bedre enn bryggerienes!

Les mer på http://www.norbrygg.no/KjopSalg/bok.htm Spesialpris for medlemmer av Norbrygg.

Mvh
    Lars Bjørnstad

2. Tore B.

Tore B.
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei, Lars!
    Er adressen som er oppgitt for bestilling (i Hovseterveien) fremdeles riktig? Jeg har en bekjent som gjerne vil kjøpe boka.

Tore

3. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei, jeg tror det er Espen som tar seg av det foreløpig. Du kan kontakte ham gjennom kontaktinfo på hjemmesiden til Norbrygg.

4. Lars Bjørnstad

Lars Bjørnstad
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei,
    Kontonummer 9710.21.34927  er fortsatt korrekt. Adressen i Hovseterveien bor jeg ikke på for tiden, men post adressert dit videresendes meg i Korea. Ellers kommer pengene fremdeles frem selv om man oppgir den gamle adressen (skal få endret dette på Norbryggs sider, takk for tips!). På www.hjemmebrygging.com  har jeg oppdatert det, så korrekt postadresse til denne kontoen er som følger: Lars Bjørnstad, c/o SkandiaBanken, PB 7077, 5020 Bergen.

Altså: For bestilling med forhåndsbetaling, betal inn til følgende konto:
    9710.21.34927 
    Lars Bjørnstad, c/o SkandiaBanken, PB 7077, 5020 Bergen.

mvh Lars :)

5. MagneFV

MagneFV
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei.
    Med tanke på at siste innlegg her var for fire og et halvt år siden, stemmer "navn og nummer" fremdeles? Er helt fersk i dette gamet, og kunne tenkt meg å få tak i denne boka.
    Har meldt meg inn i norbrygg men ikke fått verken innbetalingsblankett for medlemsavgiften, eller medlemskort/nummer...

6. AlfHansen

AlfHansen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hjemmesiden www.hjemmebrygging.com er oppdatert i fjor en gang. Jeg har også vurdert å kjøpe denne boken, så jeg skal se om noen har den på Øl og Akevittmessa i Stavanger i helga. Tror Petit(?) hadde den på Nærbø, men jeg makka meg aldri til å kjøpe den der.

7. Runar Stock

Runar Stock
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Bokkilden har den til 198,-

8. Odland

Odland
    Expand Collapse
    Registrert bruker

9. Lars Bjørnstad

Lars Bjørnstad
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei,
    Du får kjøpt den direkte fra oss også for 198,- (skriv at du har meldt deg inn på giroen). Navn og nummer stemmer fremdeles (postadressen spiller ingen rolle, men dette er den oppdaterte):

For bestilling med forhåndsbetaling, betal inn til følgende konto:
    9710.21.34927 
    Lars Bjørnstad, Hovseterveien 56 A, 0768 Oslo.

www.hjemmebrygging.com

mvh
    Lars

10. POSO

POSO
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Da har jeg overført penger, og venter med lengsel og spenning på boka  :)  :skitbra:

11. Lars Bjørnstad

Lars Bjørnstad
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Takk for bestillingen, jeg sender boka så snart pengene er inne på konto!

mvh
    Lars Bjørnstad

Del denne siden