• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bok på norsk om hjemmebrygging: "Moderne Hjemmebrygging"

Lars Bjørnstad

Norbrygg-medlem
"Moderne hjemmebrygging" er den første boken på norsk om dette emnet, og forteller deg alt du trenger å vite for å lykkes med hjemmebrygging av øl. Lær hvordan du med enkelhet og til en billig penge selv kan lage øl som smaker bedre enn bryggerienes!

Les mer på http://www.norbrygg.no/KjopSalg/bok.htm Spesialpris for medlemmer av Norbrygg.

Mvh
Lars Bjørnstad
 
Hei, Lars!
Er adressen som er oppgitt for bestilling (i Hovseterveien) fremdeles riktig? Jeg har en bekjent som gjerne vil kjøpe boka.

Tore
 
Hei,
Kontonummer 9710.21.34927  er fortsatt korrekt. Adressen i Hovseterveien bor jeg ikke på for tiden, men post adressert dit videresendes meg i Korea. Ellers kommer pengene fremdeles frem selv om man oppgir den gamle adressen (skal få endret dette på Norbryggs sider, takk for tips!). På www.hjemmebrygging.com  har jeg oppdatert det, så korrekt postadresse til denne kontoen er som følger: Lars Bjørnstad, c/o SkandiaBanken, PB 7077, 5020 Bergen.

Altså: For bestilling med forhåndsbetaling, betal inn til følgende konto:
9710.21.34927 
Lars Bjørnstad, c/o SkandiaBanken, PB 7077, 5020 Bergen.

mvh Lars :)
 
Hei.
Med tanke på at siste innlegg her var for fire og et halvt år siden, stemmer "navn og nummer" fremdeles? Er helt fersk i dette gamet, og kunne tenkt meg å få tak i denne boka.
Har meldt meg inn i norbrygg men ikke fått verken innbetalingsblankett for medlemsavgiften, eller medlemskort/nummer...
 
Hjemmesiden www.hjemmebrygging.com er oppdatert i fjor en gang. Jeg har også vurdert å kjøpe denne boken, så jeg skal se om noen har den på Øl og Akevittmessa i Stavanger i helga. Tror Petit(?) hadde den på Nærbø, men jeg makka meg aldri til å kjøpe den der.
 
Hei,
Du får kjøpt den direkte fra oss også for 198,- (skriv at du har meldt deg inn på giroen). Navn og nummer stemmer fremdeles (postadressen spiller ingen rolle, men dette er den oppdaterte):

For bestilling med forhåndsbetaling, betal inn til følgende konto:
9710.21.34927 
Lars Bjørnstad, Hovseterveien 56 A, 0768 Oslo.

www.hjemmebrygging.com

mvh
Lars
 
Tilbake
Topp