Brewlord bryggemaskin?

Hei

Faren min har lyst til å begynne med ølbrygging og han spurte meg om denne maskinen var grei.
Jeg har aldri hørt om den før og finner ikke så mye info på nett heller. Ingen treff her på Norbrygg forumene.

Er det noen som tilfeldigvis har kjennskap til denne og kan dele erfaringer?

http://www.powermaxx.no/brewlord-bryggemaskin
 
Er vel greiest å kjøpe frå ein av dei seriøse aktørene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ja kjøp fra våre kjendte, som fx. speidel eller Grainfather eller .... det popper jo opp butikker overalt som skal gjøre penger på at ølbrygging er en akselrerende hobby.
 
Enig i det som skrives her.
Er nok prisen som er fristende, men fra utsiden ser jo maskinen helt greit ut.
Kan nok tenkes at kvaliteten er dårlig, men det er derfor jeg spør litt rundt først :)
 
Powermaxx er et selskap som selger diverse overpriset østen-elektronikk og treningsapparater i den aller laveste kvalitetskategorien. Kan virke som at hovedmålgruppen er pensjonister. Bestselgeren gjennom flere år er dette ”retroinspirerte” steroeanlegget. Oser vel ikke av kvalitet...

_MG_3299-600x600.jpg
 
Kjøp aldri noe fra folk som skriver sånt utsøkt piss som dette: "Med bryggemaskinens eksklusive utseende vil du garantert imponere dine venner og skille deg ut fra det meste av utstyret som ellers finnes i markedet!"

Det er forøvrig å håpe at du skiller deg ut fra det meste av det som finnes av bryggeutstyr, ja:confused:!
 
"Ikke nok med det: de fire festeklemmene som holder lokket på plass er utstyrt med fine beskyttelseshetter."

Den er vel også dyr i forhold til netthandelen?
 
18.000 er jo litt mer enn 4000...

Men uansett så får man det man betaler for. Og da ville jeg heller foreslått BIAB. Det er jo ikke store forskjellen i praksis fra en sånn vannkoker-greie. Spørsmålet er batch-size og strøm/oppvarming.
 
Tilbake
Topp