Bruke vvb som gjæringstank

Grubler på ideen om å lage gjæringstank av varmtvannsberedar. Har søkt litt på forumet og nettet generelt uten å finne så mykje info. Er det nokon her som bruker dette, og som vil dele erfaringar og gjerne bilder?
 
Det var en kar her på forumet som brukte det. Han laget seg et lite mannhull, eller kanskje bedre beskrevet som armhull, også :)

Edit: her: http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,5129.30.html
 
Har akkurat strippet en vvb til dette formålet. Er tre hull, et med et stålrør gjennom som jeg ikke vet hvordan jeg skal få ut, planlegger å bruke den liggende, som en tønne, skal snekkre en ramme som den kan stå i
 
Eg har tanker som skal brukast til brygging. Den som eg skal ha til mesketank er 45cm i diameter, og ca 140-150liter. Denne deler eg på midten, og lurte på å lage gjæringstank av andre halvdel, i første omgang.

Takker for link Bjarte, sjølv om eg ikkje får sett alle bilda :)
 
Hei!

Me er nesten ferdig å laga ein slik. Har ikkje bilder sidan den ikkje står hos meg. Me kappa av toppen og sveiste på ein flens som loket vert skrudd fast i. Lett å reingjera.

Den står på Kalnes, så har du lyst å ta ein kik er du velkomen.

Mvh.
Gunvald
 
GunvaldK skrev:
Hei!

Me er nesten ferdig å laga ein slik. Har ikkje bilder sidan den ikkje står hos meg. Me kappa av toppen og sveiste på ein flens som loket vert skrudd fast i. Lett å reingjera.

Den står på Kalnes, så har du lyst å ta ein kik er du velkomen.

Mvh.
Gunvald

Eg kjem!  :skitbra:
 
Tilbake
Topp