• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Brukte 19l Corneliusfat i Oslo

Jeg tar gjerne to stk så sant de er i orden og ikke trenger overhaling, og at de er tilsvarende diameter som de som f.eks bryggselv selger. Kan hente i Oslo.
Det finnes noen typer som er litt kortere og dertil større diameter, som igjen skaper problemer med plassen i kegeratoren.
 
Sykkel eller bil til Drammen Per Øyvind? Hvis bil og plass og ikke for mye bry, så kan jeg hjelpe deg med å ta et fat. Hvis for mye bry; ikke tenk på det :)
 
Sykkel eller bil til Drammen Per Øyvind? Hvis bil og plass og ikke for mye bry, så kan jeg hjelpe deg med å ta et fat. Hvis for mye bry; ikke tenk på det :)

Kjører bil til Drammen, men skal antageligvis ikke innom Oslo med den før jeg kommer til Drammen. Skal prøve å få lurt med ett uansett.
 
Hei, kunne tenkt meg å kjøpe 2 stk. Er det mulig å få til dette mellom kl 1200 og 1400 på onsdag 27.04 da jeg kjører fra Oslo rettning Larvik ?
 
Takk for handelen.
Det var fine fat. Bare husk å tømme de helt for star-san før du sender i posten... Sjekka vekta når jeg henta pakka... 11.3 kg... Det stemte det ja.. ;-)
 
Tilbake
Topp