• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Brukte Corneliusfat

@Chiefen : De som selges på ølbrygging er "kinafat" og det har vel vært en del missfornøyde kjøper av de der? Hadde nok betalt en lapp eller to mer for brukte AEB (uten at jeg vet det er det TS selger)
 
dDer tar du nok feil,, og jeg sa ikke ølbbrygging men brygging.no.... alle er fat av aeb fra mc Donalds eller hva det er
 
Byr 400 kr stk bare så dere ikke tror jeg bare kverulerer...koster det mer så kjører jeg 28 km og kjøper der.. så enkelt er det
 
Jeg har kjøpt et sekslitersfat fra brygging.no og det var kinafat.

Og ja, brygging.no. ikke ølbrygging.no
 
Her var det snakk om 19L om jeg ikke er helt på jordet... Kan ikke med min beste vilje se hva faen det har med at du har kjøpt 6 liuters fat du tror er kina fat... prøv å hold deg til topic. om jeg agumeneterer mot deg i en tråd så betyr ikke det att du må gå til krig mot meg i en ver tråd Miguel... sjerp deg man., du har så mye å komme med, gjør det og ikke gjør dette til noen vendetta
 
Uten å ha kjøpt fat fra bygging.no tror jeg at jeg ut fra beskrivelsen deres tør å påstå at dette ikke er kinafat. De skriver at det er bruke fat, det tyder på at det er amerikanske fat fra f.eks the Cornelius Company, slike som var veldig vanlig å få tak i for en del år siden. Dog pleide de å være billigere enn dette. Men det er vel ikke så mange igjen av dem rundt om kring..
 
Chiefen bør holde seg til den takt og tone som brukes på forumet vårt. Jeg har sett måten du både banner og rakker ned på folk på på en del andre forum, men sjelden eller aldri her inne.
 
@Chiefen : Beklager. Skrev ølbrygging, men mente brygging.no, som du viser til. (Ølbrygging selger vel bare g-fat?). Mener bestemt å ha lest at Brygging.no selger kinafat. Se eks her: https://forum.norbrygg.no/threads/c...rarader-a-handle-dette-fra-brygging-no.30092/

Du kan ellers med fordel telle til ti før du svarer. Selv om svarene i tråden ikke er en innertier, så er det mulig å la være å svare som en kødd, selv om du har en viss åpningen for det :).
 
Med medlemskap i FB gruppen For oss som brygger selv for dere 20% rabatt hos Petit. Da koster er nytt AEB fat 870 kroner, og kjøper du noe annet så du kommer over 1000 kr får du det fraktfritt i tillegg. Ikke mye å spare på å kjøpe brukt med andre ord.
 
Med medlemskap i FB gruppen For oss som brygger selv for dere 20% rabatt hos Petit. Da koster er nytt AEB fat 870 kroner, og kjøper du noe annet så du kommer over 1000 kr får du det fraktfritt i tillegg. Ikke mye å spare på å kjøpe brukt med andre ord.

Bortsett fra at de har vært utsolgt for 19L corneliusfat i lang tid.
 
Chiefen bør holde seg til den takt og tone som brukes på forumet vårt. Jeg har sett måten du både banner og rakker ned på folk på på en del andre forum, men sjelden eller aldri her inne.
"Faen" ble i sterkeste laget ja..... og vilken andre forum har jeg rakket ned på andre? er stortsett det eneste forum jeg er innpå, eller faktisk eneste forumet jeg skriver på i allefall
 
"Faen" ble i sterkeste laget ja..... og vilken andre forum har jeg rakket ned på andre? er stortsett det eneste forum jeg er innpå, eller faktisk eneste forumet jeg skriver på i allefall
Tips: Prøv en tone som du treffer folk flest på uten at de føler seg støtt. Funker som regel alltid. Jeg sier ikke at du har uttalt deg dårlig på andre forum. Det jeg sier er at på mange andre forum er det mye primitivt språkbruk. Og sånn skal vi vel ikke ha det på vårt forum vel. Eller...?
 
Tilbake
Topp