"Bruskjøleskap"

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men satser på at ingen arresterer meg for å gjøre det her :) i så fall ber jeg moderator om å flytte tråden ditt den hører hjemme.

Har fått tilbud om å kjøpe en del bruskjøleskap,ref bilder. Men, er veldig usikker på av noe sånt er verdt. Det doble og ene enkle (det som står alene på bilde) er eldre skap, dvs sannsynligvis eldre enn ti år. De to enkle som står på bilde i lag er nye, sannsynligvis ikke eldre enn 3-4 år. Selger har arvet en restaurant og vil kvitte seg med raskt, så jeg har fått holdt de av til i morgen.

Hva ville derre gitt for desse?

image.jpg image.jpg image.jpg
 
Sist redigert:
De som er 3-4 år må da være verdt mer enn 500? Til og med det gamle kunne jeg vurdert å gi mer enn 500 for.
 
Du må sjå standen og så vurderer din nytte av desse.
Eg har ein drømme om å få kloa I eit par av desse doble.
Hadde lett betalt 1500+ for eit slikt

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Sist redigert:
Slike kjøleskap er vel bryggeriet sin eigedom? Vi hadde eit slikt skap og det kom fra Hansa heilt gratis. Og dei henta det når vi sa vi ikkje hadde bruk for det meir.

Den typen vi hadde var ganske støyande så det må plasserast ein stad støy ikkje er noko problem.
 
Disse har vifte og stor kjølekapasitet. Hvis jeg skulle tippe så koster nok slike skap 10.000 eller mer ny.
 
Mulig å hente det i Stavanger-området. (Du sa bare vestlandet) Er interessert, men ikke til hvilken som helst pris.


HS
 
Jeg fikk et sånt en gang, men ga det bort igjen pga støy. Det sto i kjelleren, men jeg våknet på natta da kompressoren startet. Bare til info for dere som vurderer noe sånt.
 
Har et brus-skap på jobben og der er omtrent helt stiller med stor kjølekapasitet selv om det er helt stappa fullt.

Slike skap er faktisk verdt noen tusen.
 
Skapene er av meget god kvalitet som regel og bedre enn vanlig kjøleskap.

Vet at disse gikk for 1500,- her men jeg var altfor treig så fikk ikke tak i. Det var god pris i mine øyne

Easybrew
 
Tilbake
Topp