• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brygge/meskesleiv til salgs!

Det tok sin tid, men nå har jeg fått laget noen fine meskesleiver :skitbra:
De er laget i ask, og er oljet et strøk med naturlig treolje(giftfri selvfølgelig).
For de som husker det er prisen fremdeles 300,- inkl mva. frakt kommer i tillegg.
Mål: 1000x60x18mm
Akkurat nå har jeg 5 stk ferdig laget, men hvis det er interresse for det så kan jeg lage flere.
Bare send meg pm, så skal jeg sende sleiv med en gang.
God brygging til alle sammen!
 

Vedlegg

  • P1000931.JPG
    P1000931.JPG
    354,5 KB · Sett: 1.190
Odland skrev:
Der var den fine formen ja :)
jepp, har fått testet den også, satt vårt første maltbrygg i går.
Ble en pale ale for å teste utstyret, det gikk veldig bra og sleiva fungerte etter forventningene:)
 
Det var synd at du synes den var for dyr, men det er ikke så greit å få laget den noe særlig billigere.
Jeg har forstått at flere andre også synes det samme, mange visninger og ingen som vil kjøpe :)
Men, kom med et forslag på prisen så kan vi se på det, jeg har som sagt 5 stk(i tillegg til min egen selfølgelig ;))
 
Vasker gjæren og knuser malten sjøl så får jeg 2 runder på Speidelen for 300,-
Men jeg likte håndverket, og jeg har for tiden ikke annet å røre med enn henda, så jeg sendte deg melding!
 
Dan Simen skrev:
Vasker gjæren og knuser malten sjøl så får jeg 2 runder på Speidelen for 300,-
Men jeg likte håndverket, og jeg har for tiden ikke annet å røre med enn henda, så jeg sendte deg melding!
det var ikke meninga å være frekk eller noe, jeg er bare ikke så økonomisk selv:)
 
Så veldig fin ut, og jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvorfor noen opplever dette som dyrt, småskalaprodusert og godt gjort arbeid av bra materiale..
240,- + mva gir ikke særlig fortjeneste akkurat.
 
Lars skrev:
Så veldig fin ut, og jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvorfor noen opplever dette som dyrt, småskalaprodusert og godt gjort arbeid av bra materiale..
240,- + mva gir ikke særlig fortjeneste akkurat.
helt enig:) det er bare for moro skyld og for å hjelpe med en fin hobby.
ha en fin dag!
 
Veldig pen. Syns heller ikke dette var spesielt dyrt for et flott stykke håndverk. Hvor får du emnene fra?

Sent from my E10i using Tapatalk
 
Yngve J skrev:
Veldig pen. Syns heller ikke dette var spesielt dyrt for et flott stykke håndverk. Hvor får du emnene fra?

Sent from my E10i using Tapatalk
materialene er denne gangen fra en gård i våle i vestfold, tørket for å brukes til trappematerialer.
har eget møbelsnekkeri, så jeg har god tilgang til materialer av forskjellige slag.
 
Har fremdeles sleiver igjen ;)
viste seg å være litt vanskelig i posten, men det er bare å si fra hvis noen vil ha. :yes:
 
Det tok sin tid, men nå har jeg fått laget noen fine meskesleiver :skitbra:
De er laget i ask, og er oljet et strøk med naturlig treolje(giftfri selvfølgelig).
For de som husker det er prisen fremdeles 300,- inkl mva. frakt kommer i tillegg.
Mål: 1000x60x18mm
Akkurat nå har jeg 5 stk ferdig laget, men hvis det er interresse for det så kan jeg lage flere.
Bare send meg pm, så skal jeg sende sleiv med en gang.
God brygging til alle sammen!
Hei,
Har du ei sleiv til salgs nå da :)?
Hilsen Truls, Kongsberg
 
Hei, det var lenge siden noen har reagert på denne posten, men ja jeg har sleiv..
Kan du ringe meg på 92027385, har litt trøbbel med nettet hjemme om dagen.
Sleivene er ikke oljet, men det har jeg funnet ut er det beste.
Snakkes, hilsen Trond K.
 
Tilbake
Topp