Bryggeforkle

Hva synes du om bryggeforkle?

  • Forkle er en god ide, kjør i vei

    Stemmer: 21 45,7%
  • Alle vil ha forkle, la oss gå i gang med å få konstruert et bryggeforkle vha lokale leverandører med

    Stemmer: 11 23,9%
  • Dette er harry

    Stemmer: 4 8,7%
  • Dette er unødvendig

    Stemmer: 9 19,6%
  • I perversitetens navn, skam deg..

    Stemmer: 4 8,7%

  • Totalt antall stemmer
    46
Jeg har jo "alt" men et forkle har jeg ikke. Jeg kan se fordelen av bryggeforkle "når du skal bare" og ikke gidder å skifte til noe passende. Er dette å dra det for langt? Det må vel være i skinn vel, med egen logo og greier?

Er det noen smugforklebærere der ute som har lyst til å innrømme noe?
 
Etter det jeg leser på forumet opp gjennom tidene, så må vi bli flinkere på HMS. Så ja, pluss noe vanntett på beina.

Jeg bruker en skikkelig arbeidsbukse og treklogger. Burde kanskje lage et forkle i skinn.
 
Fordelen av forkle merker man hvis man håndterer mye malt, det er støvete. Men ellers ser det bare profft ut.
 
Må innrømme att jeg har bryggedrakt, litt som en folkedrakt kan du si. Det er en sånn bukse med frem og bakstykke med seler, sånn som alle Dansker går med på jobb, eller hjemmebrennere på Discovery... heter det overall? Stor koser meg når jeg får den på, da er det rett ned i hyggerommet. Men, ja ett godt forkle hadde heller ikke vært helt ille
 
Etter det jeg leser på forumet opp gjennom tidene, så må vi bli flinkere på HMS. Så ja, pluss noe vanntett på beina.

Jeg bruker en skikkelig arbeidsbukse og treklogger. Burde kanskje lage et forkle i skinn.
Treklogger er ikke å anbefale, lang mesk, fare for å slå rot... (er jo forbudt innen statens vegvesen etter att noen av deres arbeidere slo rot en gang på 90 tallet)
 
Slik ser brygger"forklet" ut for seriøse bryggere.

breaking-bad-mask-wallpaper.jpg
 
Hehehe, minner meg om Il Duce fra Boondock Saints..

"And shepherds we shall be. For thee my Lord, for thee..." [emoji1]


Sent from a potato using Tapatalk
 
Tilbake
Topp