Bryggekurs i Oslo

gustavf

Administrator
Oslo amatørbryggerlaug planlegger bryggekurs i Oslo med oppstart i midten av november og januar. Kursene går over tre dager og begynner med en teorikveld, der vi går gjennom litt teori om brygging og øltyper, samt sette sammen ei oppskrift som vi skal brygge. Vi blir også enige om en dag (sannsynligvis i ei helg) som vi samles for å brygge oppskrifta og til slutt tar vi ei samling noen uker senere for å samle erfaringer og smake på ølet.

Kurset kommer til å koste 600 kr og startdatoer er 13. november og 15. januar. Dersom du eller noen du kjenner er interessert, kan du melde din interesse her:
http://goo.gl/XTWRD
 
Vi har akkurat avsluttet første kursrunde med en smakekveld der vi drakk den APA/IPA-en som ble brygget. Resultatet var veldig bra og tilbakemeldingene på kurset var positive.

Nå kjører vi neste runde med kurs og starter 5. februar. Dersom noen vil delta, så er det bare å sende meg en PM eller mail på gustav@foseid.priv.no.
 
gustavf skrev:
Vi har akkurat avsluttet første kursrunde med en smakekveld der vi drakk den APA/IPA-en som ble brygget. Resultatet var veldig bra og tilbakemeldingene på kurset var positive.

Nå kjører vi neste runde med kurs og starter 5. februar. Dersom noen vil delta, så er det bare å sende meg en PM eller mail på gustav@foseid.priv.no.

Bra greier. Utrolig bra at et bryggerlaug kjører brygge kurs  :skitbra:
 
gustavf skrev:
Vi har akkurat avsluttet første kursrunde med en smakekveld der vi drakk den APA/IPA-en som ble brygget. Resultatet var veldig bra og tilbakemeldingene på kurset var positive.

Nå kjører vi neste runde med kurs og starter 5. februar. Dersom noen vil delta, så er det bare å sende meg en PM eller mail på gustav@foseid.priv.no.

Da er jeg klar for teori 5. februar.
Håper å få litt bedre kunnskap og erfaring :)

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp