Bryggeri 13 debuterer på Smakfestivalen 19 September i Tromsø

Bryggeri 13 er så heldige å debutere som produsent av god drikke på Smak-festivalen på Helmersen Delikatesser sin stand i Storgata på fredag og lørdag denne uka. Vi hadde gledet oss stort om akkurat du tok turen innom og smakte på det vi har levert.
Fredag 12-19, Lørdag til det er tomt...
 
Hvordan var responsen? Jeg fikk desverre ikke stukket innom standen, håper det byr seg en anledning til å smake senere!
Harald
 
Hei!
Det var meget bra respons. Vi leverte nesten 110 liter og det gikk ca 103. Vi tok 7 liter tilbake. Da gikk det 38 liter Hamperokken IPA, 31 liter Rautind og 19 liter Northern Bayer.
Ifølge Helmersen solgte de mer av vår øl enn Mack sin Columbus Ale, men det kommer sikkert av at de var med interesserte i å pushe noe som var enda mer Mikro enn Mack sitt mikrobygg. Så er det jo nyhetens verdi, og det skal en ikke undervurdere.

Neste sjanse ser ut til å bli kulturnatta nå på fredag 3 Oktober, hvis avtalen går i orden, også hos Helmersen i gågata.
 
Uten att jeg husker hvilken som hette vad, så syns jeg den som var litt mørkere var meget bra, medan den lyse smakte litt mye vete og litt lite humle(før del var vel tenkt å være IPA det og?). Noe som dessverre trakk ned helhetsintrykken noe var att båda trengte litt mer kullsyre.

Kommer sikkert innom Helmersen ikveld =)
 
Tilbake
Topp