Bryggeskjema/dagbok?

neslekkim

Norbrygg-medlem
Finnes det noen elektroniske maler for slikt?, tenker litt på det som er bakerst i Moderne hjemmebrygging, men ville sjekke før jeg knatter inn selv :)
 
Beeralchemy for mac har en grei logg-funksjon, hvor hver batch med oppskriftsjusteringer og notater er knytta til oppskrifta brygget er basert på. Funker knall for meg. :)
 
Se denne tidligere tråden, her har du flere valg: http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,4296.msg32765.html#msg32765
 
Shea-Arne skrev:
hvorfor ikke bare bruke beercalc.dk ?

Har stort sett 70-80 websider åpne hele tiden, enda en webapplikasjon fungerer dårlig.., skal du se på enda en oppskrift så må du åpne en ny instans, du får ikke søkt opp fra samme skjermbilde etc.
Men brewsheet arkene ser bra ut, søkte vist på feil ord tidligere.
 
Oisann! Jeg begynte kikke i BeerAlchemy for å finne hvilke muligheter jeg får der for å liste alle batchene mine, og ser at den har fine statistikkmuligheter:

Jeg ser at for mitt første år som hjemmebrygger (begynte januar 2010) har jeg brent av 151 kg malt og 5 kg humle, noe som har gitt meg 555 liter øl.

Da ender jeg opp med å lure på hvor disse 555 litrene har gjemt seg. Hm. :)
 
frode_skarstein skrev:
Oisann! Jeg begynte kikke i BeerAlchemy for å finne hvilke muligheter jeg får der for å liste alle batchene mine, og ser at den har fine statistikkmuligheter:

Jeg ser at for mitt første år som hjemmebrygger (begynte januar 2010) har jeg brent av 151 kg malt og 5 kg humle, noe som har gitt meg 555 liter øl.

Da ender jeg opp med å lure på hvor disse 555 litrene har gjemt seg. Hm. :)

Du har vel som de fleste av oss mange dårlige venner som stadig er innom..... :saadoevt:

r
 
Tilbake
Topp