Bygging av "bar" til NM

Jeg har skaffet røret. Helge hadde 2 gjennomføringer med kraner? Noen som kan orden med et stort skap? (plass til et par fat++)
Isolasjon? spleise på matter fra biltema? Andre forslag?
Vi må også innom Bryggeland for å høre om utstyr til baren da. Trenger slanger, muligens flere kraner++
 
Onsdag er det foreldremøte på skolen til eldstemann som jeg må på, jeg er litt usikker på når det er ferdig. Når hadde dere tenkt til å starte opp, og hvor lenge holder dere på?
 
Blir kvelden, da det å ha med dattera mi på 9 mnd blir litt drøyt. Tenkte å starte opp rundt 17-1800? Har du bordsag Knut + div snekker verktøy?
 
Må som sagt på foreldremøte først, men håper det ikke varer for lenge slik at jeg kan komme en tur i etterkant av dette. Håper det ikke varer for lenge, men siden det er planlegging av leirskole så er jeg litt bekymret.
 
Jeg har liggende noe gammelt standmateriell (fleksibel/sammenleggbar vegg) - tror det dekker ca 2x2 meter. Er usikker på hva slags forfatning det kan være (det har stått 10 år i kjelleren, tørt) i, men jeg kan sjekke hvis det har interesse.

Torbjørn
 
Hehe, ja det kunne vært morro med egen stand, men tror det bare er bryggerland og petit som kan ha slikt. Men godt forslag!
 
Det skal da vel gå!?!  Enten blir vi plassert langs en vegg ( - dermed perfekt å ha en bakgrunn) eller i en klynge ute på gulvet ( - dermed perfekt å ha en bakgrunn)?!? :)

Kult om vi får logo på bak-/skilleveggen.

MM
 
For all del, hadde vært fett det. Problemet med logoen jeg lagde, er at den ikke kan blåses opp for mye.. Er ikke grafisk designer desverre :cheeky:
Noen som har bil til å frakte slikt?
 
Er det noen som har noe materiell, eller tanker om hvordan vi skal ordne baren? Hadde vært fint med litt iniativ fra flere, da det ikke er for lenge til NM. Jeg har rør, og noe små plank. Eller skal vi ta en fryser å bygge om?
 
Dette er faktisk fjerde gangs forsøk, kanskje bilagene er for store. I alle fall, jeg har sett på materiellet i kjelleren og det ser ikke så ille ut. Med transportbag etc. Tror det veier ca 8-10 kilo. Seks sammenhengende paneler, hver på 70 cm bredde og 100 cm høyde. Gir 2,10 x 2,0 ferdig montert som helvegg.

Torbj
 

Vedlegg

  • standmateriell-montert.JPG
    standmateriell-montert.JPG
    3,2 MB · Sett: 268
Transportbag mv - jeg krympet filene nå går det visst bedre

Torbjørn

Materiellet befinner seg i Solvangen på Skjetten - må være hjemme til Speidelen ankommer, men så kan jeg evt kjøre sakene - hvorhen?
 

Vedlegg

  • Standmateriell-bag (2).jpg
    Standmateriell-bag (2).jpg
    174,1 KB · Sett: 264
  • Standmateriell-umontert (2).jpg
    Standmateriell-umontert (2).jpg
    108 KB · Sett: 238

Similar threads

J
Svar
0
Sett
371
Jørgen Olsen
J
J
Svar
0
Sett
167
Jørgen Olsen
J
J
Svar
0
Sett
344
Jørgen Olsen
J
O
Svar
0
Sett
383
Ole Smehaug
O
Tilbake
Topp