Candirect, useriøse??

Hei, har begynt å handle inn utstyr for å få ølet over på fat, og bestillte dermed Co2 flaske og regulator fra Candirect etter å ha blitt anbefalt det, jeg bestilte og betalte 1. November og har siden det hverken hørt noge fra dei eller sett noe til utstyret. Har prøvd å sende mail flere ganger for å prøve å få et sporingsnummer, men null respons...
Er det flere som har dårlige erfaringer med disse?
 
For å svare på spørsmålet ditt: Ja.

Så til hvordan du kan løse problemet. Ring. Jeg ringte 2 ganger og purret. Da løsnet det tydeligvis og pakken kom. At candirect våger å sende co2-flasker proppfulle av gass er et annet kapitel.

Rune
 
Jeg har bestilt og betalt et stigerør til bryggerifat, men mottok det aldri.. selv etter flere purringer. Har nå gitt opp hele saken :bank2:
 
Hiver meg på.
Lang tid, ingen tilbakemelding, ingen levering. Anbefaler å ringe, det fungerte for meg. Gjerne en gang pr dag til du har fått et sporingsnummer.
 
Takk for info  :jaha: da får eg drive litt tlf terror med de da...  Ein kompis bestilte noen veker før meg å det dukket opp ganske kjapt, heldigvis så har ikkje han fått startet brygginga, så eg fekk låne hans flaske igår  :skitbra:  mail nr 4 gjekk nettop avgårde til de, og tele terror begynner fra idag, så får me sjå ka som skjer..
 
Har bestilt ca. 5 ganger hos dem nå, alltid fått det som jeg har bestilt. De har litt treg saksbehandling/lang leveringstid, men ellers hadde jeg ingen problemer.
 
Jeg har pleid å hive avgårde noen e-poster til litt forsjellige e-post adresser. Da våkner de som regel ;)
 
Eg har også gjort det, uten respons. Men har nå snakket med de på tlf, og de lovde å hoste opp et sporings nummer evnt få utstyret sendt avgårde i løpet av dagen....  Så får ein sjå ka som skjer
 
Å ta ein tlf var nok løsningen, de har faktisk svart på ALLE mailene mine idag... og det viser seg at pakken var ferdig fortollet og "ble" videresendt av Bring den 12Nov. så det blir ein runde med Bring imorgen tidlig for å finne ut hvor den er...
Venter også på ein pakke fra Morebeer og den har Posten hatt på Toll lager i 2uker før dei etter mye mas fra meg klarte å få videresendt, så konklusjonen er vel at å stole på Posten er nyttelaust, men å mase på Posten virker...    :biersmile:     
 
Candirect kan bruke litt lang tid, men har alltid fått varene... Og til god pris:)


Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2
 
Hvorfor ikke handle hos Bryggselv..??De er så kjappe at man skulle tro at butikken ligger vegg i vegg.
 
Ferking skrev:
Å ta ein tlf var nok løsningen, de har faktisk svart på ALLE mailene mine idag... og det viser seg at pakken var ferdig fortollet og "ble" videresendt av Bring den 12Nov. så det blir ein runde med Bring imorgen tidlig for å finne ut hvor den er...
Venter også på ein pakke fra MoreBeer og den har Posten hatt på Toll lager i 2uker før dei etter mye mas fra meg klarte å få videresendt, så konklusjonen er vel at å stole på Posten er nyttelaust, men å mase på Posten virker...     :biersmile:     

Uansett er det slett service fra Candirect.
 
En liten advarsel eller to.....

Ikke alle på Candirect snakker engelsk, spør etter Steffen (som ikke var der i går)

De har ikke kortterminal. Mulig å ta kontanter på Shell stationen i starten av veien.

De har også en del ting man (jeg) ikke finner på nettsidene deres.




Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Jeg har handlet der en del ganger og alltid fått varene mine, men noen ganger kan det ta litt tid. Tror at hver gang det har tatt ekstra lang tid, har det vist seg at har det vært pga fortelling i Norge, varene blir lett liggende 2 uker eller mer hos posten....

Alle mine forsendelser har vært behandlet av Steffen som nevnt over av cral, (visste ikke at det var flere ansatte der)
Hvis man handler for over et visst beløp, ligger det alltid med noen "gaver". Dette har vært sjokolade, nøtteblanding, kjeks, og som regel noen gamle tyske øl-blader og kataloger.

cral, har du vært hos Candirect, har de en åpen butikk man kan gå rundt i?
 
oeng skrev:
cral, har du vært hos Candirect, har de en åpen butikk man kan gå rundt i?

Ja og ja. Eller butikk. Noen hyller med stasj fordelt på et par rom. (mye stasj, for all del)
og ellers verksted.

Sto sikkert et par 1000 cornelius fat utenfor, noen nye, noen gamle, og noen vrak.
 
Tilbake
Topp