Cask-kveld før Bjorleik

Heisann

Fredag 27. september spretter vi en cask med ABC Brewing Firewood Stout på Henrik Øl & Vinstove. Vi har bare laget én cask av dette ølet og når det er tomt er det tomt. Vi kunne ikke tenkt oss en kjekkere anledning til å sprette denne enn kvelden før kvelden. Det er absolutt ingen kjøpsplikt, kom gjerne innom å si hallo uten å bruke en eneste krone. Dette er ikke ment som reklame for ølet men info til hjemmebryggere i Bergen (og tilreisende) slik at dere skal ha forrang. Vi stiller en god gjeng, ABC samt hjemmebryggere fra Stavanger og Oslo.

Håper vi ser deg også.
 
Hehe, akkurat denne anledningen var hverken meg eller madammen som "planla" ;) 
(Dog, etter å ha vært så godt som fraværende pga overtid og jobbreise de siste fire ukene, så bør jeg kanskje være glad til at jeg kan komme på lørdag :) )
 
Hahaha. That's life. Jeg skal drikke et glass for deg. Og tekste deg og mobbe fordi du ikke kan være der fredagen. Men family first.
 
Gahr skrev:
Hahaha. That's life. Jeg skal drikke et glass for deg. Og tekste deg og mobbe fordi du ikke kan være der fredagen. Men family first.

Hehe, det setter jeg pris på. :) Min kjære og jeg har forøvrig delt vår første flaske Geuze i kveld. Stor suksess :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4
 
Odland skrev:
Family first, men firkin aller aller aller først.

Hehe, den bør jo den litt perifere Engelske svigerfamilieVENNEN (som det viste seg at det er) kunne ha forståelse for. :) Hadde det ikke vært for at han har funnet seg norsk dame...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4
 
Er det noe sermoni rundt åpningen av dette fatet i morgen?
Har ikke billett til Bjorleik, men tenkte jeg kunne stikke innom Henrik og i alle fall smake på ølet :)
 
Fatet tappes fra kl. 18:00 i morgen iallefall. Hva sermoni angår vites ikke med det blir skåling og/eller sosialisering
 
Tilbake
Topp