• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Caso PRO 3500W Induksjonstopp til salgs

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Hei!

Jeg vurderer å selge min uberkule stainless Caso Induksjonstopp som i sin tid ble kjøpt fra Brygg Selv : http://www.bryggselv.no/products/induksjonsplate-pro-3500w
Har hatt Braumeister en stund nå, uten å ha funnet noe nytt liv til denne toppen, og da kan jeg jo likesågodt selge den. Kun brukt 6 ganger.

Nypris 2199.- Minstepris 1600.- Lar den i første omgang ligge frem til førstkommende fredag og i mellomtiden er det bare å komme med bud  :)




4038437023657.jpg
 
Dersom du ikke får solgt den for høyere pris, så byr jeg 1100 kr.

Ser at du har en minstepris, jeg synes bare det er mye å betale mer en halv pris på elektronikk.

Dersom du ikke vil selge for mindre en 1600 kr så blir jeg ikke fornærmet for det.
 
Hei :),

Grunnen til at jeg har satt den minsteprisen er fordi den er så lite brukt, og dersom tapet blir for stort er det mer fristende for meg å beholde den. Kan jo altids ha den som en fleksibel overkill løsning til å varme skyllevannet med :)
 
Skjønner godt at den har en bruksverdi for deg. Nå har du budet mitt, og det kan du gjøre hva du vil med :ilike:
 
Synes også det er litt mye med 1600 kroner, men kan strekke meg til 1300 om du er interessert. Jeg har en BB60 så klarer meg egentlig, men er i tenkeboksen på om jeg skal kjøpe meg en kjele og koker for mindre batcher. Jeg kan hente om ønskelig, si ifra om du er interessert?
 
Hvis kvitteringen er med synes jeg faktisk ikke 1600 er så stivt ut ifra at den er brukt bare 6 ganger. Synes heller At varens tilstand definerer prisen enn at det automatisk blir halv pris siden noen har kjøpt den før.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Miguel skrev:
Hvis kvitteringen er med synes jeg faktisk ikke 1600 er så stivt ut ifra at den er brukt bare 6 ganger. Synes heller At varens tilstand definerer prisen enn at det automatisk blir halv pris siden noen har kjøpt den før.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Hva en vare har i salgsverdi avhenger av hva kjøperene er villig til å betale. Jeg var ikke villig til å betale 1600 kr, det betyr ikke at ingen andre er det. Dersom du for eksempel synes dette er en grei pris for deg og kjøper den, ja da har den 1600 kr i salgsverdi. Dersom du i tillegg synes det var billig så har den enda høyere bruksverdi for deg.
Dersom ingen kjøpere er villig til å betale det selgeren vil ha så trenger han jo ikke å selge den. I dette tilfellet sier selger at varen har en bruksverdi for han som overstiger 1600 kr og vil beholde varen dersom han ikke når denne verdien i et salg.

Er ikke dette greit for alle som skal kjøpe og alle som skal selge noe?
 
Jeg har tid nok til å svare. Det eneste jeg har sagt var at det var for mye for meg. Det har allerede kommet høyere bud en mitt, så jeg er ute av dansen.
 
Heisann,

Jeg har 2 forskjellige interesenter som hver for seg byr 1600.- hvor den ene kan hente (foretrukket) og den andre trenger å få det tilsendt.

Uansett så har det dukket opp en utfordring for min del. Jeg finner ikke kvitteringen. Heldigvis har jeg bilde på iPhonen min fra når jeg var på Bryggselv og kjøpte den ifjor, 20 november. Så jeg har gitt dem klokkeslettet og nå venter jeg i spenning på å se om de kan skaffe meg en elektronisk kopi av kvitteringen.

Så får jeg vurdere ståa når jeg har et svar fra dem.
 
Den er grei. Er ikke interessert i å gå over 1600,- men kan evt gi deg det samme inkl henting dersom den andre personen skulle trekke seg. Kvittering er jo alltid en fordel  :yes:
 
startet jo ironisk nok nettopp en tråd på dette temaet, om du sjekker hva frakta til trondheim på denne
blir og er villig til å sende byr jeg deg 1500,-  :) sett at frakta ikke blir altfor vill også da.
 
Tja, den bør nok gå i en Norgespakke til 140.- pluss en 20.- ca for passende eske.

Tror uansett jeg har en på PM som vil gi 1742.- ink frakt så da er det foreløbig bedre om jeg ikke har missforstått noe da.
 
Ok, gir meg i det tilfellet ja  :) oppdater meg omnmitt bud står da.
Er det noe deadline på salget?
 
Tilbake
Topp