Co2: En liten krise\blemme... Går jeg tom før 50års dagen er ferdig?!?

Hei,

Har 2kg co2flaske. Har tvangskarbonert 3 fat, samt tømt 5 fat for øl...(alle 19liters cornelius).

Har tre fat som skal tømmes i en 50 års dag i helgen fra samme co2 flaske... Tror dere det er nok co2 igjen til å tømme disse fatene???

Evnt. noen i stavanger som vet om det er mulig å fylle co2 på game-on? (evnt andre steder)
Snakket med de per tlf, men de kunne ikke garantere at overgangen passet min flaske.

mvh Oddgeir
 
Det sies at det brukes sån ca 150g for og tvangskarbonere et fat.  Og de regner 4 slike 15g patroner for og tømme et 19 liters fat  så da burde du ha brukt: (3x150) + (5*(4*15)) = 750G gass på de tingene.  + eventuelt fylling av gass ved renhold av fat. Så du burde vel ha igjen ca halvparten av flaska.
 
odsov skrev:
Hei,

Har 2kg co2flaske. Har tvangskarbonert 3 fat, samt tømt 5 fat for øl...(alle 19liters Cornelius).

Har tre fat som skal tømmes i en 50 års dag i helgen fra samme CO₂ flaske... Tror dere det er nok CO₂ igjen til å tømme disse fatene???

Evnt. noen i stavanger som vet om det er mulig å fylle CO₂ på game-on? (evnt andre steder)
Snakket med de per tlf, men de kunne ikke garantere at overgangen passet min flaske.

mvh Oddgeir


Du burde ha nok igjen, Men hvis du er i tvil kan jeg anbefale Stavanger dykkersenter(under bybroen), De fyller for en billig penge.
 
Øldal skrev:
Har en helt ny  flaske som du kan låne viss du er i beite.

Takk for raske svar alle sammen:) Stikker nok innom dykkersenteret for å være sikker..

Men dersom alt skulle gå til "#¤"#¤%&, så hadde det vært greit å kunne ringe deg Øldal;) Kunne du sendt tlf på pm?
 
Tilbake
Topp