• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2 flaske 5 lbs og regulator med manometer selges

Eriki

Norbrygg-medlem
Hei!

Bestillte 2 stk ved en feiltakelse, i følge han som fylte på den ene så passet vanlige CO2 gjenger, han fylte 2,5 kg på den.

Både flasken og manometeret er helt nytt. (Manometeret viser PSI, men det er vel ikke så stress)
Selges for 1700.-, da det ca. var det det kostet meg ink. frakt og toll.

Hentes/møtes helst i Oslo-området. (Kan sende, kjøper betaler frakt)
Flasken er forresten tom, da det var slik jeg fikk den fra statene.
 
Om du fikk de fra Statene, Hvor får du de fylt?

Har alltid hørt at det er andre gjenger på de flaskene en på Europeiske flasker.
 
Torga skrev:
Om du fikk de fra Statene, Hvor får du de fylt?

Har alltid hørt at det er andre gjenger på de flaskene en på Europeiske flasker.

Dette bekymret meg også, men jeg fikk den fylt på Almvik i Kristiansund i julen (Bitteliten brannsikkerhetsbutikk).
Sa det til han, at den var fra USA og han skulle se hva han kunne gjøre. Når jeg kom tilbake så sa han:
Jeg fikk fylt den med vanlige gjenger jeg....

Men om det er ønskelig så kan jeg dra opp til en av disse i karene i Oslo-området for å få det 100% verifisert.
Men den andre er iallefall fylt opp med vanlige gjenger :)
 
Hvis det er sånn at det er europeiske gjenger på den, er jeg interessert i flaska ihvertfall. Hvor mye skal du ha for den?
 
Jeg vil helst ikke selge det separat, da jeg regner med å bli sittende igjen med regulatoren i det tilfellet. :)
 
Per.G skrev:
Hvis det er sånn at det er europeiske gjenger på den, er jeg interessert i flaska ihvertfall. Hvor mye skal du ha for den?
Stikk på fyllinga, fult av flasker der.
de fleste trenger nok trykktesting, men de må bygges om også, så like greit.
jeg fant meg en tokilos sist, kostet da 450,- ca for ombygging, trykktesting og fylling :)
 
Tilbake
Topp