• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-flasker, 6+kg

Jeg bestilte standard brannslukker på nettet. Valgte rimeligste jeg fant. Bruker den helt orginal. Men du har kanskje ikke tid å vente på post ol..

--
 
Måtte ut med 900 for en 5 kg på GMC for en måneds tid siden. Tror de tar 500 for påfylling.
De tar kun cash!
 
Prisene på GMC har skutt sykt i været. Kjøpte en 10kg flaske med trillevogn for 700.- der for 2 år siden. Da kosta påfylling en hundrelapp (til kaffekosen).
 
Odland skrev:
Prisene på GMC har skutt sykt i været. Kjøpte en 10kg flaske med trillevogn for 700.- der for 2 år siden. Da kosta påfylling en hundrelapp (til kaffekosen).

Det ligger langt under NOHA i Trondheim fremdeles :)
 
Jepp! Har fylt der i et par år, og prisen har vært uendret. De pleier å spørre om det er til øl eller sveising, og lyser opp når det er snakk om øl. Må huske på å ta med et par flasker neste gang. Trivelige folk.
 
Dette svaret fikk jeg fra Gmc for noen uker siden: Hei på degVi selger Co2 til private , prisen er for 5 kg –kr. 900,-   ,  10 kg –kr.1300,-Kun fylling av Co2  5 kg – kr. 400,-    ,  10 kg – kr. 600

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Eg har noen liggende til salgs. Har sendt i post,,250 i porto. Har de jeg trenger selv naa. send pm om intr.
 
Hans Einar skrev:
Jeg bestilte standard brannslukker på nettet. Valgte rimeligste jeg fant. Bruker den helt orginal. Men du har kanskje ikke tid å vente på post ol..

--

Hvor rimelig var rimeligste du fant? Og ikke minst; Hvor kjøpte du fra?
 
Tilbake
Topp