• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Cornelius fat fra Lund teknik

Bjorn

 
Jeg skal bestille noen fat fra Lund teknik iløpet av helgen. Hvis det er noen som ønsker fat så kan dere være med på bestilling.
Har bestillt tidligere og vært fornøyd.

pris i DK
4 brukte 19 cornelius, ikke renovert, men trykktestet 1035,-
4 brukte 19 L cornelius, renoverte 1690,-
ny 19 L Cornelius, 657,50
ny 9 L cornelius, 611,50
se på : http://shop.lundteknik.dk/index.php?cPath=740&cPathTop=741
hvis du kun vil kjøpe ikke-renoverte fat så har han mye tilbehør og også en pdf fil med hvordan man renoverer fat.

Porto for 4 fat er 385,- til Strømstad. Mva blir ikke fratrukket innen EU.
Vet ikke om portotakstene går ned hvis det blir mange fat, men det vil jeg selvsagt høre om.

Jeg bestiller til Strømstad så man kan enten hente fatene hos meg eller så jobber jeg i Sarpsborg så vi kan møtes på E6 mellom Sarpsborg og Strømstad.
 
Bjorn skrev:
Jeg skal bestille noen fat fra Lund teknik iløpet av helgen. Hvis det er noen som ønsker fat så kan dere være med på bestilling.
Har bestillt tidligere og vært fornøyd.

pris i DK
4 brukte 19 Cornelius, ikke renovert, men trykktestet 1035,-
4 brukte 19 L Cornelius, renoverte 1690,-
ny 19 L Cornelius, 657,50
ny 9 L Cornelius, 611,50
se på : http://shop.lundteknik.dk/index.php?cPath=740&cPathTop=741
hvis du kun vil kjøpe ikke-renoverte fat så har han mye tilbehør og også en pdf fil med hvordan man renoverer fat.

Porto for 4 fat er 385,- til Strømstad. Mva blir ikke fratrukket innen EU.
Vet ikke om portotakstene går ned hvis det blir mange fat, men det vil jeg selvsagt høre om.

Jeg bestiller til Strømstad så man kan enten hente fatene hos meg eller så jobber jeg i Sarpsborg så vi kan møtes på E6 mellom Sarpsborg og Strømstad.
Jeg kjøpte 8 fat, full pris for hver "4 pack" i frakt mulig det hjelper hvis dere fyller en pall?
 
Har et inntrykk av at man får a sorteringen av fat når man bestiller ferdig renoverte, mulig et sammentreff, men mine var mye penere
 
ingehk skrev:
Hvis dere skal kjøpe mye, kan jeg godt kjøpe 16 stk
14x19 l 2x9l

har fått bekreftelse fra danmark nå og det blir en pallepris på 1890,50 DKR og han sier det er mye mer plass på pallen. får dog ingen rabatt på fatene.
sender deg en PM nå.

jeg avventer å bekrefte mailen fra Lund teknik til kl 17:00 i tilfelle noen flere vil være med så skal jeg se om det blir plass.

jeg blir borte fra heimen i perioden lørdag 21. - fredag 27/9 så jeg får tidligst levert fat mandag 30/9.
 
Bjorn skrev:
ingehk skrev:
Hvis dere skal kjøpe mye, kan jeg godt kjøpe 16 stk
14x19 l 2x9l

har fått bekreftelse fra Danmark nå og det blir en pallepris på 1890,50 DKR og han sier det er mye mer plass på pallen. får dog ingen rabatt på fatene.
sender deg en PM nå.

jeg avventer å bekrefte mailen fra Lund teknik til kl 17:00 i tilfelle noen flere vil være med så skal jeg se om det blir plass.

jeg blir borte fra heimen i perioden lørdag 21. - fredag 27/9 så jeg får tidligst levert fat mandag 30/9.

Hei


Oppdaterer du status i denne tråden?
 
Kristoffer L og Roger II er med.
Så raskt jeg har fått svar fra Lund teknik så betaler jeg og så sender jeg PM angående betalingsinformasjon.
Oppdaterer her så snart varene har kommet
 
Pallen kom på plass idag med fat. Bare send meg en sms/mail så kan jeg begynne med å ta med fat imorgen. Som nevnt i PM tidligere (tror jeg) så passer mandager og torsdager dårlig.
 

Vedlegg

  • IMG_1381.jpg
    IMG_1381.jpg
    1.022,1 KB · Sett: 341
Tilbake
Topp