• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Corneliusfat til salgs

katla

 
Eg kvittar meg med det eg har av bryggeutstyr - tida strekk rett og slett ikkje til og bryggeutstyr tar for mykje plass.

12 stk 19 liters Corneliusfat - eg har kjøpt dei nye - dei er brukt 3-4 gonger. 600 kr/stk
Antall seld: 11 Antall igjen til salgs: 0 Ikkje til salgs: 1
(Det viste seg at eit av fata var det ein kamerat av meg som eigde! - orsak feilen!)

no247: 3 stk HENTA
Haugesund: 3 stk. LEVERA/HENTA PÅ FØYNO FREDAG 17.3
SvErD: 2 stk
Mr_GasMan: 3 stk


4 stk 9 liters Corneliusfat - eg har kjøpt dei nye og dei er brukt 3-4 gonger: 600/stk
Antall seld: 4 Antall igjen til salgs: 0

no247: 1 stk HENTA
Trond Speidel 20: 3 stk HENTA

Alle fat er kvalitetsfat frå italienske AEB. Dei har Ball lock koblingar som er det mest vanlege.

Må hentast her i Bergen.

SAM_6801.jpgSAM_6802.jpgSAM_6803.jpg
 
Sist redigert:
Eg kvittar meg med det eg har av bryggeutstyr - tida strekk rett og slett ikkje til og bryggeutstyr tar for mykje plass.

12 stk 19 liters Corneliusfat - eg har kjøpt dei nye - dei er brukt 3-4 gonger. 600 kr/stk

4 stk 9 liters Corneliusfat - eg har kjøpt dei nye og dei er brukt 3-4 gonger: 600/stk

Alle fat er kvalitetsfat frå italienske AEB. Ball lock som er det mest vanlege.


Må hentast.

Vis vedlegget 29928Vis vedlegget 29929Vis vedlegget 29930
Hei eg tar 2 stk 9 liter om du har igjen
 
Du er først til mølla så då har vi avtale på 2 fat.

For ordens skuld: Eg følgjer reglane for kjøp og salg i dette forumet og det betyr at alle avtalar om kjøp går igjennom denne tråden slik at alle kan sjå status på kva som er attende.

Avtale om henting kan vi ta på PM.
 
Du er først til mølla så då har vi avtale på 2 fat.

For ordens skuld: Eg følgjer reglane for kjøp og salg i dette forumet og det betyr at alle avtalar om kjøp går igjennom denne tråden slik at alle kan sjå status på kva som er attende.

Avtale om henting kan vi ta på PM.
Hei kan ta 3 stk om eg får dei for 550
 
Hei,

Kjøper 1 stk 9 liter, og 1 stk 19 liter.

Sender du PM for avtale om henting? Gjerne i morgen, bor i Åsane.
 
Du er først til mølla så då har vi avtale på 2 fat.

For ordens skuld: Eg følgjer reglane for kjøp og salg i dette forumet og det betyr at alle avtalar om kjøp går igjennom denne tråden slik at alle kan sjå status på kva som er attende.

Avtale om henting kan vi ta på PM.
Hei tar det i morgen er på vei til 30 års dag
 
Synd å høre at du legger inn årene, takk for god service iallefall, men du opprettholder kanskje sjappa?

Tenker litt "man down", som i at vi har mistet en, når du sier at du trykker stopp.
 
legger du ned? jeg skal jo bestille camlock til uka....madre... men en 2-3 fat vil jeg ha. Sett av 5 til meg du
 
Då er det 8 stk (eller kanskje berre 3 stk?) 19 liters fat og 1 stk 9 liters fat som ikkje er seld. (tjommien min som hadde 9 liter ville bytta til 19 liter).

Eg vil ha dette ut frå kjellaren min så raskt som mogleg for å frigjera plass. Så den som først seier kjøp, hentar og betalar fata får dei. "Sett av" les eg litt som reserver og sidan målet mitt er å bli kvitt fata raskast mogleg så vil eg helst sleppa reservasjon for det hindrar andre i å kjøpa samtidig som det lagar usikkerhet for meg når og om eit kjøp skjer. Og usikkerhet for andre som ynskjer å kjøpa. Men det hindrar ikkje at ein kan skriva: reserver i ein times tid eller to medan eg snakkar med resten av bryggelaget (eller forsøkjer å overtyda den eventuelle overkommandoen om kor god investering dette er)...

Chiefen: Om henting i Bergen er eit tema kan eg ta fat med til Fitjar på min veg til Bømlo/Goddo. Leveranse gjeld også andre eventuelle kjøparar langs vegen mellom Bergen og Bømlo/Goddo (via Stord). Isåfall må fata betalast før eg legg dei i bilen. Neste tur går truleg på fredag ettermiddag.
 
er på Jobb i Kongsberg til lørdag eller søndag. har du ikke solgt dem før fredag så tar vi det derfra. trenger ikke reservere til meg, tar om det er noen igjen
 
Tilbake
Topp