Da er blichmann boilermaker bestilt

Rutof

 
Da er det bestilt fra over dammen :)

Boilermaker
Falsk bunn
Autosparge

Så da er det bare å vente :))

Utrolig mye å hente fra over dammen :)
 
Odland skrev:
Garanterer at du ikke kommer til å angre :)

Hvor bestilte du fra? Fin pris med frakt?

Det true jeg ikke kommer til å gjøre. Liker bling :))

Er jo inspirert av deg og Gahr :))

Bestilte fra High Gravity og prisen ble bra :) frakt kom på 80$ så det var ikke gali. Priotert Mail. Så har pakken om ca. 1 uke.
Så total prisen ble god.  ;D
 
Er det lov å spørre hva totalen ble i norske kroner, når staten har tatt sin del?

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
Rask omgang med kalkulator (excel) viser at Rutof har spart 600-700 kr. på å kjøpa 10 gallons utgaven frå USA i høve til det han måtte ha betalt frå Bryggselv - om han då ikkje har fått eit anna tilbod enn det som websidene viser.  

For dei som tenkjer på større meskekjel frå Blichmann - f.eks. 15 gallons kjele med autosparge og silbotn - så er differansen mellom Bryggselv (som har og har hatt godt tilbod på Blichmannutstyr)  og handling i USA berre omlag 400 kroner og då er det vel liten vits i å kjøpa frå USA når du får varene 2 dagar etter frå Bryggselv men må venta 2-3 veker på å frå dei frå junaiten…  
 
Hadde prisforskjellen vært 400 så hadde jeg handlet hos bryggselv. Er veldig godt  fornøyd med de og fornøyd med deg katla :)


Ser at prisforskjellen er veldig liten mellom 10 og 15.

Handlet en del i USA når prisen er mye bedre der.

Jeg har ikke noe hast med å få det ihus. Så ca. 1 uke er veldig levelig for meg.
 
Regnet med postens gebyr. Og håper også at avsender sitter lavere verdi. Da blir det mindre å betale :)
 
Kjenner jeg er misunnelig.. :)
Kunne godt tenkt meg 15 gallons selv, men det får bli en annen gang..

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
Løver skrev:
Kjenner jeg er misunnelig.. :)
Kunne godt tenkt meg 15 gallons selv, men det får bli en annen gang..

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2

Lurte på 15. Men når jeg leser at Gahr har fått 11 kg oppi så holder 10 :)
 
Rutof skrev:
Løver skrev:
Kjenner jeg er misunnelig.. :)
Kunne godt tenkt meg 15 gallons selv, men det får bli en annen gang..

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2

Lurte på 15. Men når jeg leser at Gahr har fått 11 kg oppi så holder 10 :)

Dog med noe redusert vannmengde.;)
 
Jeg har hatt nærmere 12 kg opp og mener fast ogh bestemt at jeg skal klare 13, med litt tørr mesk
 
Odland skrev:
Jeg har hatt nærmere 12 kg opp og mener fast ogh bestemt at jeg skal klare 13, med litt tørr mesk

Når jeg brygger med 13kg i min 15G så er den rimelig full. Hmmmm, må brygge noe sterkøl og se hvor mye jeg får oppi :) Brew Strong!
 
AudunWS skrev:
Odland skrev:
Jeg har hatt nærmere 12 kg opp og mener fast ogh bestemt at jeg skal klare 13, med litt tørr mesk

Når jeg brygger med 13kg i min 15G så er den rimelig full. Hmmmm, må brygge noe sterkøl og se hvor mye jeg får oppi :) Brew Strong!

Selv lyst å brygge Barleywine ;)
 
Tilbake
Topp