Dele bilder.

Fått meg ny smartttellefon. Er det noen kvikkfikks for å legge ut bilder fra iPhone 11? Sykt fine bilder, men for store for forumet. Savner Tapatalk.
 
Fått meg ny smartttellefon. Er det noen kvikkfikks for å legge ut bilder fra iPhone 11? Sykt fine bilder, men for store for forumet. Savner Tapatalk.
Kanskje ikke så kvikk, men jeg løser det ved å sende bilder til meg selv i messenger og laster de ned, da er de betydelig mindre og som regel slipper inn her.
 
Eventuelt beskjær bildet litt og lagre det. Det funker som regel på min telefon (tror redigeringsprogrammet lagrer bildet med en dårligere jpg-kvalitet)
 
Fått meg ny smartttellefon. Er det noen kvikkfikks for å legge ut bilder fra iPhone 11? Sykt fine bilder, men for store for forumet. Savner Tapatalk.
Litt vanskelig å finne på iPhone, men du må bruke bildeknappen på toppen av forumposten, velge selve bildet og trykke der det står «Faktisk Størrelse» og velge en mindre oppløsning.
 
Litt vanskelig å finne på iPhone, men du må bruke bildeknappen på toppen av forumposten, velge selve bildet og trykke der det står «Faktisk Størrelse» og velge en mindre oppløsning.
Nå har ikke jeg iPhone, men jeg håpa det du skreiv var sånn å forstå at det fantes en mulighet for å redusere størrelse i forumet uten å måtte gjøre det i billedredigeringsprogramvaren på mobilen først, men isåfall finner jeg det ikke. Var det noe sånt du mente?
 
Tilbake
Topp