Det norske måltid kåra Ægir IPA til årets øl!

Har jeg ødelagte smaksløker, er jeg kresen på IPAer, eller synes jeg dette var et tamt og kjedelig øl (iallefall til IPA å være)?
 
Men det er jo ikke akkurat noe bombe av en IPA.
Av og til er det greit med noe lettdrikkelig og da synes jeg denne er et godt alternativ
 
Syns ølet er knallgodt. Ut frå BJCP er ølet omtrent mitt på IPA-skalaen, altså ingen ekstremist på nokon måte. Om ein er vandt med dobbel-IPA's blir den kansje oppfatta som litt snill, men er industripils det beste ein veit er den vel nermast udrikkeleg
 
Det er ingen ekstremvariant av IPA - den skal jeg være enig i. Dog er den en riktig lekkerbisken om den er fersk. Smakfull og aromatisk - ikke kjempebitter.
 
Odland skrev:
Det er ingen ekstremvariant av IPA - den skal jeg være enig i. Dog er den en riktig lekkerbisken om den er fersk. Smakfull og aromatisk - ikke kjempebitter.

+1
 
Syns det er en god ipa. Liker også mer heftiger IPA'er  Begge deler er godt syns jeg.

Hadde Ægir til pinne kjøttet i julen :)
 
Ægir har utrulig mange gode øl, men denne er overhodet ikke min favoritt blant Ægir sine øl. Og når man så hvilke øl som var nominert, så synes jeg personlig at en annen skulle vunnet denne prisen. Men man skal ha respekt for at smaken er som baken :)
 
Tilbake
Topp