• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse bryggerutstyr selges

Vi i Trondheim Akademiske Ølbryggerlaug har noe utstyr vi ikke trenger og som vi håper noen kan ha interesse av å kjøpe \ ta over. Det vi har til overs er følgende.

1 stykk växjö rostfritt hospital 327
Dekontaminator, Vi har ikke hatt denne i drift og er dermed ikke sikker på at den fungere skikkelig. Den bruker tre faser og ser ut til å være i god stand.

2 stykk tipbare storkjøkken kokekar. slik vi har forstått det, skal det være olje mellom de rustfrie lagene i kokekaret som gjør at man får jevn varme på det man koker. Vi har stativene som følger med men har aldri hatt disse i gang og vet ikke om de enda er i orden. Karene er identiske og tunge.

1 stykk hjemmelaget kokekar. Med plass for 60 - 70 liter. Fungerer fint og har 2,5 - 3 kw varmekolbe (litt usikker på KW).

1 stykk hjemmelaget varmtvannsbreder godt isolert. plass for 40 - 50 liter vann. mener at har en 2 kw varmekolbe (litt usikker på KW).

Bilder ligger vedlagt.
Om du er interssert i noe av dette er det bare å ta kontakt direkte til meg på tronba@gmail.com. Utstyret må hentes i Trondheim. 
 

Vedlegg

  • Indukoker1.JPG
    Indukoker1.JPG
    92,2 KB · Sett: 503
  • Indukoker5.JPG
    Indukoker5.JPG
    82,5 KB · Sett: 505
  • Kokekar1.JPG
    Kokekar1.JPG
    71,8 KB · Sett: 503
  • Kokekar2.JPG
    Kokekar2.JPG
    65,9 KB · Sett: 508
  • Kokekar3.JPG
    53,1 KB · Sett: 540
  • Vannkoker1.JPG
    Vannkoker1.JPG
    69,9 KB · Sett: 503
  • Vannkoker3.JPG
    Vannkoker3.JPG
    113,2 KB · Sett: 512
  • Vannkoker4.JPG
    Vannkoker4.JPG
    125,8 KB · Sett: 499
  • Vaskemaskin3.JPG
    Vaskemaskin3.JPG
    124,2 KB · Sett: 499
  • Vaskemaskin4.JPG
    Vaskemaskin4.JPG
    99,5 KB · Sett: 506
Hei!

Jeg var selv med og demonterte storkjøkkenkjelene fra en gammelheim på Klett og dro dem med opp på Kjeller'n. Jeg vet de er tunge, og at de raskt flytter både bil og henger ved kraftig nedbremsing ned Okstadbakkene, men jeg kan gjerne tenke meg begge to. Om ønskelig, noe det sikkert er grunnet helgas ryddedugnad, kan jeg også ta med meg stativene til dem (selv om jeg neppe tror de fungerer som tiltenkt lengre).

På torsdag skal jeg på plateslippskonsert med Cantus, på fredag er jeg opptatt med Juleøllansering på jobb, lørdagen går med til øldommerkurs, søndagen blir vel deretter, men i etterkant av alt dette håper jeg at jeg har mulighet til å komme oppom på Moholt og dra det med meg.

Roger
 
Tilbake
Topp