• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse Humle 2012

Rutof

 
Jeg har fått tak i litt 2012 humle. Ankommer ca. 22 januar.

Humlen blir levert vakuum pakket. Humlen kan hentes på ågotnes eller sendes pr. Post. Vist det er mange som ønsker i Oslo området kan jeg få levert der med bil.

Ønsker forhånds betaling ved transport eller post forsendelee. Ved henting kan man betale ved henting. Betalings opplysninger sendes på PM.

Aurora humle 2012  100 gr. Kr 19.-

Typical alpha: 7.0-9.0%. Moderate-alpha with powerful hoppy aroma, very versatile - try in US, Belgian, or English ales. Brukes av nøgne ø.


Magnum tyskl humle 2012 100gr.  Kr. 25.-

Typical alpha: 13-15%. Gives extremely clean bitterness with pleasant, mild aroma. Suitable for a wide variety of beers.


Saaz humle 2012 100 gr. Kr 29.-

Typical alpha: 3.0-4.5%. Delicate floral aroma. Required for Bohemian Pilsners, appropriate for other lager styles and Belgian ales. Signature aroma hop of Pilsner Urquell.


Styrian Golding. 100 gr. kr. 29.-

Typical alpha: 4.5-6.0%. Spicy aroma with sweet/earthy edge. Kettle and dry hop additions for UK and Belgian ales.


East Kent 2012  100 kr. 30.-

Typical alpha: 4.0-5.5%. Classic English aroma hop. Sweet, spicy floral aroma. Use in all English beers: pale ale, brown ale, porter, stout.


Spalt Tysk humle 2012 100gr. kr 27.-

Typical alpha: 4.0-5.5%. Typical alpha: 4.0-5.5%. Traditional noble hop, mild with floral and spicy tones. Classic for German ales.

Hallertau Mittelfruh  2012 100gr. Kr. 33.-

Typical alpha: 5.0-7.0%. A close descendant of Hallertau Mittelfruh bred for disease resistance and larger yields. Very refined, sweet aroma. Use for aroma and flavor additions in German lagers.


Chinook 2012 100gr. kr 39.-

Typical alpha: 11.0-13.0%. Classic bittering hop for American pale ales, stouts, and porters. Sometimes used as a late addition for its intense, spicy and resiny aroma.


Columbus 2012 100 gr. kr 35.-

Typical alpha: 14.0-16.0%. Dual purpose hop with intense earthy and faint citrus character. Use in American ales.

Spørsmål ønskes på PM.


Mvh

Rune
 
Hei,

Tar gjerne 500 gr av hver av følgende hvis levert i Oslo området:

Aurora
East Kent
Saaz
Chinook
Magnum Hallertau Mittelfruh

Redigert 11 jan:
Alt i pellets, helst i 100g pakninger

mvh
Knut
 
Kunne tenkt meg noe til Oslo, 300g av Aurora og Chinook, 1kg av East Kent Golding.

Jeg går ut i fra at det er snakk om pellets. Hva er opphavet?
 
Hei,

Kunne tenkt meg følgende:

400 g chinook
200 g east kent
200 g saaz
200 g aurora

levering avtales i PM.
 
Nidveg skrev:
Kunne tenkt meg noe til Oslo, 300g av Aurora og Chinook, 1kg av East Kent Goldings.

Jeg går ut i fra at det er snakk om pellets. Hva er opphavet?

Hei

Det er snakk om pellets. Kan også levere blomst til de som ønsker det. Aurora og Styrian Golding er slovensk humle.

Den slovenske og tyske humlen får jeg fra Tyskland.

Den engelske humlen får jeg fra England.

Den amerikanske humlen får jeg direkte fra USA.

Takker for bestillingen.
 
Takker for de som har bestil og kommer til å bestille.

Informasjon til de som bestiller kommer seinere på PM.

Mvh

Rune
 
Gode greier dette! Jeg tar helst blomst, men pellets går fint. Også kan jeg hente:)

500g Chinook
500g Aurora
500g EKG
200g Styrian
 
Jeg tar gjerne følgende hvis det er mer igjen:  :)
500g Aurora
300g Hallertau Mittelfruh
300g Styrian Golding
300g Magnum
 
Jeg vil også kjøpe:

300g Chinook
300g East Kent
300g Styrian Golding
300g Saaz

Kan hente i Oslo og omegn...
 
Tilbake
Topp