1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Til Salgs Diverse utstyr til salgs

En tråd i 'For privatpersoner' startet av Gahr, 14 Mar 2017.

1. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg selger store deler av hjemmebryggeriet mitt. Tingene kan hentes på 7 Fjell Bryggeri, enkelte ting kan eventuelt sendes på kjøpers ansvar og for kjøpers regning, dersom jeg finner noen passende kasser å putte tingene i. Men jeg foretrekker henting, og sånn sett blir lokale kjøpere prioritert. Tingene har ikke vært brukt på ca. tre år og selges "as is". Alt trenger en vask, men alt skal være i orden. Alle hurtigkoblinger er fra Morebeer. Alt har stått til lagring på bryggeriet siden vi åpnet. Nix pruting, tingene er billige nok, og jeg beholder dem heller enn å gå ned i pris. Har vært brygget ett og annet ok øl på dette utstyret. Det kommer gjerne flere ting ut her etterhvert, men dette skal bort foreløpig:

Meskekar: 10 gallon Blichmann Boilermaker M/ silbunn, Blichmann Autosparge og diverse ventiler/hurtigkoblinger. Isolert med liggeunderlag. Dette kan selvsagt fjernes. Pris: kr. 3000,- SOLGT

HLT: 8 gallon gryte m/varmeelement, termometer og kran. Tykkbunnet fra Morebeer. Pris: kr. 1250,- SOLGT

Monster Mill MM3 m/trakt og base. Pris: kr: 1750,- SOLGT

1,9 liters O2-flaske m/regulator og flowmeter. Pris: kr 2000,-

Blichmann konisk gjæringskar 26 liter. Selges med blow- off kit. Pris: 4000,- SOLGT

Foretrekker kontakt på PM på forumet, eller direkte på mail: gahrsmithgahrsen @ gmail . com.

#1 Gahr, 14 Mar 2017
    Sist redigert: 15 Mar 2017
    Ekornskurken, Lystad og joikakaka liker dette.
  2. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvilken størrelse er Boilermakeren er det en 10G eller 15G? Vanskelig å se ut fra bildene! Dersom det er en G15 kjøper jeg den gjerne med alt inkludert liggeunderlag om du sender (betaler selvfølgelig frakt).

3. glennrlie

glennrlie
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

10 gallon: https://forum.norbrygg.no/threads/andrimne-bryggeri.7705/

Ekornskurken liker dette.
  4. Roar Michelsen

Roar Michelsen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

PM sendt ang MM3

5. Lystad

Lystad
    Expand Collapse
    Registrert bruker

PM og mail sendt ang. konisk tank

Sent from my iPhone using Tapatalk

6. Ølafur

Ølafur
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Sendt PM angående MM3 og holder til i Bergen

7. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Gjæringstank og mølle er solgt.

Har tre stk CO2-beholdere som også selges. Disse sender jeg ikke. Har de ikke for hånden for øyeblikket, men jeg mener de er på hhv. 2,9, 3 og 5 kg. 400 for hver av de to minste, 600 kr. for den størst Ta kontakt for avtale.

Robert W liker dette.
  8. frankh

frankh
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har du solgt HLT-en (8gallon)? Hvis ikke, hvor stort er varmeelementet?

9. G.Richard

G.Richard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg tar hlt hvis den ikke er solgt. Men kan ikke hente før 7 april, er borte. Har du pid til den også.

Sent fra min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

10. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Meskekar og HLT er solgt.

11. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Selger også denne:
    3-veis sekundærregulator for CO2. Finfin for bruk i f.eks. Kegerator for innstilling av tre ulike tappetrykk. kr 1000,- pluss porto ved eventuell forsendelse. SOLGT

Vedlagte filer:

#11 Gahr, 20 Mar 2017
    Sist redigert: 20 Mar 2017
    Robert W liker dette.
  12. G.Richard

G.Richard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

solgt...regulator :) til meg.

Gahr liker dette.
  13. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hehe, den er din om du vil ha den. Legger den i "haugen" med de andre tingene dine!

Torbjørn Martinussen liker dette.
  14. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Og da er CO2-beholderne og sekundærregulatoren altså også solgt.

Fortsettelse følger! Har noen flere ting på lur, men jeg må ta noen bilder og rydde litt først.

15. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Da legger jeg ut følgende:

2 stk Ventmatic forward sealing tappekraner (kjøpt fra Humlegården for noen år siden) og en stoutkran (kjøpt fra Morebeer). Alle tre ubrukt de siste tre årene. Har nok godt av å plukkes fra hverandre for en vask, men alle tre skal være i god stand. Usikker på om restrictor discen fortsatt er i stoutkrana, Det kan jeg selvsagt sjekke, men krana funker og prisen er den samme uansett. Alle tre selges med knott på håndtaket og gjennomføring. Ventmatic er vel merket Perlic kopierte da de begynte å lage forward sealing kraner. Gode er de i alle fall. Porto kommer i tillegg dersom de skal sendes, men kjøpere som kan hente selv blir prioritert. Disse kan eventuelt også hentes hjemme hos meg utenom arbeidstiden. Foretrekker fortsatt henvendelse på PM eller mail.

Pris: Kr 500,- per stykk SOLGT

#15 Gahr, 20 Mar 2017
    Sist redigert: 21 Mar 2017
  16. atletvedt

atletvedt
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Eg tar gjerne alle kranene :)

Gahr liker dette.
  17. Ole Seglem

Ole Seglem
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ah, der var jeg for sen. De kranene skulle jeg gjerne hatt. Må være inne her oftere :)

Del denne siden