Dommerglass til øldommere med 3 poeng eller mer er på vei

Per Øyvind Arnesen

Dommerkomite
Øldommere som har 3 dommerpoeng eller mer får en 6-pakk med mini-teku-glass som kan brukes under dømming av NM og andre konkurranser*.

Siden posten er kjent for å se om pakker spretter eller ei kjører vi først en test-sending til noen dommere nordpå for å se om glassene kommer hele frem, så justerer vi evt og sender ut resten.

Glassene har Norbrygglogo på den ene siden, og målestreker på 10cl og 20cl på den andre:

IMG_0683.JPG IMG_0686.JPG

*eller hjemme, det er fine glass :)
 

Vedlegg

  • IMG_0683.JPG
    IMG_0683.JPG
    67,7 KB · Sett: 178
  • IMG_0683.JPG
    IMG_0683.JPG
    67,7 KB · Sett: 181
  • IMG_0683.JPG
    IMG_0683.JPG
    67,7 KB · Sett: 177
Glassene ser så langt ut til å ha kommet fram hele, så vi har bestilt flere pappesker av samme type som vi brukte for å emballere disse. Eskene er dessverre ikke på lager hos leverandøren før 31. mars, det tar så en 2-3 dager til de er framme for ompakking og forsendelser videre.
 
Funker glasset i dømming mon tro?
De fungerer veldig bra synes jeg - men de er brutale i forhold til platglassene når det gjelder lukt. Jeg plukker opp veldig mye mer når jeg prøver disse kontra andre glass. Det blir gøy å prøve dem til en faktisk bedømming.
 
Har også svært lyst på sånne [emoji38]. Jeg lurer på om jeg klarer meg meg 20 dommerskjemaer, siden jeg dømte en NM flight nå sist? [emoji56]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
De ser litt "gay" ut de glassene.
Alt for lang stett, og en femitopp som oser av østrogen.
Går for slike glass du då [emoji48]
adc528e9d6f8f8874add8adccf5d413c.jpg


Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Det Peugeot glasset er et helt fantastisk glass. Beste glasset jeg noensinne har hatt gleden av å drikke en øl ut av. Jeg hadde ett for mange år siden, da de solgte det på Alt om bar i Bygdøy alle... Det knuste dessverre og da jeg gikk ned for å kjøpe ett nytt hadde de sluttet å ta det inn. Mener å huske det kostet rundt 300 kr for ett glass, og det var nærmere 15 år siden :eek:
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp