• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Eikefat

Jeg driver å setter opp en fellesbestilling av eikefat fra Serbia.

Hvis noen her inne ønsker å delta, så send en PM.

Fatene kommer fra wineoakbarrels.com, og det er 30L og 50L fat jeg tar inn i denne omgangen.

Pris 30L fat kr. 1200,-
Pris 50L fat kr. 1600,-

Prisene inkluderer mva og frakt til pickup point i Trondheim eller Oslo. De som ønsker det tilsendt, må selv dekke tilleggskosten for dette.

Bestilling går i morra(onsdag), og jeg har fortsatt ledige fat av begge typer for levering.
Dette er noe jeg satte igang på Facebook gruppa "For oss som brygger selv", men det er sikkert noen som ikke er der, så tenkte å gi dette forumet en sjangs også:)

Siden jeg skal bestille i morra, så må jeg ha bestilling/betaling innen midnatt i kveld!

Forhåndsbetaling på Vipps gjelder!
 

Vedlegg

  • 16640979_10158417956410651_2404226329385575843_n.jpg
    16640979_10158417956410651_2404226329385575843_n.jpg
    27,8 KB · Sett: 83
Jeg er interessert i 30l med henting i Oslo. Litt uklart fra nettsiden om disse kommer med stativ og kran - har du noe info på det?
 
Jeg er interessert i 30l med henting i Oslo. Litt uklart fra nettsiden om disse kommer med stativ og kran - har du noe info på det?
De kommer i utgangspunktet uten stativ, men dette er med i prisen. Flere av medlemmene i FOSBS vil ha uten kran, da denne har en tendens til å lekke på slike fat, så vet ikke helt hva det lander på. Tanken nå er å levere med kran, men uten hull til krana, så kan de som har lyst bore hullet til denne selv...
 
Fatene er bestilt og delbetalt, og vi fikk produksjonsdato i slutten av april. Regner da med at de er påplass i Norge i midten av mai[emoji4]
Jeg setter innvielsesbrygget midt den siste uka i april i allefall[emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei, er dette de samme fatene som Stig Berntsen organiserer henting av på "For oss som brygger selv"?
Skal jeg i såfall ordne med henting gjennom facebooksiden?
 
Yes:)
Edit: Fatene er påvei med lastebil fra Serbia, og forhåpentligvis vil det ikke ta mer enn 10 dager før de er i Norge.

Alle som bor i Oslo og omegn, kan hente fatene sine enten i Askim hos Stig Berntsen, eller på Lørenskog hos Gulating Triaden.
Si ifra i tråden her, eller på Face, hvor dere ønsker å hente, så fordeler vi fatene etter det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sist redigert:
Blir det en runde to?
Lager de i så fall 20 L også?

De lager fat i alle størrelser:)

Usikker på en evt runde to, nå som bl.a Bryggselv skjønte at de ikke kunne selge slike for 3000,-[emoji23]

Det blir i allefall en god stund til før jeg drar igang noe slikt igjen[emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp