Endring av poster

Rolf

 
Har vanlige brukere mulighet til å oppdatere eller endre sine poster? Jeg føler meg helt blind, for jeg finner ikke denne muligheten... :S
 
Hei.

Du kan endre egene poster. Over egene poster står det to brytere, "rediger" og "sitat". Trykk rediger og du kan endre posten.

EDIT: slik som dette. Det er lurt å legge til "EDIT" eller noe som viser at posten er endret, og hva som er endret. Hvis ikke blir det fort tull.

MVH
Børge
 
Jøsseball! Jeg ser det jo på den posten jeg har over, men på en annen post jeg har i "presenter deg selv" ser jeg den ikke.

Uansett, takker!
 
Rolf skrev:
Jøsseball! Jeg ser det jo på den posten jeg har over, men på en annen post jeg har i "presenter deg selv" ser jeg den ikke.

Uansett, takker!

Mulig det er en bug i forumet, eller det er gjort med vilje av en eller annen grunn. Kontakt en administrator og gi beskjed om dette på PM hvis ingen av de kommer med ei forklaring her i posten. Mener de kan endre poster uansett hvem som har skrevet de, så de kan nok redigere den for deg.
 
Ah, nei, ikke noe stress altså. Grunnen til at jeg spurte var ikke at jeg ville endre akkurat den posten, men en annen post som jeg hadde tenkt å poste. Slik at erfaringer som ble postet kunne klippes ut og limes inn i den første posten i tråden. Jeg ser jeg har mulighet til å redigere den posten også, så da er jo alt slik det skal være. Takker igjen :)
 
Riis'en skrev:
mojo skrev:
mulig at "endre"-knappen forsvinner etter en viss tid..?

Riktig :) Er det krise kan man kontakte Webmaster. Tror han er den eneste med moderatormuligheter. (Les Eduard)

Eller undertegnede. Selv om han er noget mindre datakynig enn Eduard...
 
Med fare for å fremstå som en eplekjekk nykomling her inne; Hadde det ikke vært greiere om man kunne endret postene i all fremtid? Så langt har jeg startet to tråder, en om hvilke humleplanter som egner seg i Norge og en om felleshandling av erlenmeyerkolber, i begge to har jeg hatt et ønske om å bare oppdatere førsteposten fremfor å skulle fylle på med poster i enden av tråden. Spesielt gjelder dette den første tråden der det hadde vært ønskelig å oppdatere med erfaringer fortløpende, jeg ser jo ingen grunn til å skulle forstyrre en moderator for å få ordnet slik.
 
Vil si meg enig om att det kan være greit å kunne redigere sine egene innlegg på ubestemt tid.
Dette fungerer jo fint på bryggeri.net
 
Jeg har tatt et dypdykk i administratorpanelet  :innlegg: og nå skal det være mulig.  :yes:
 
Tilbake
Topp