• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Etiketter - Bergen

Hei!
Er det andre som kunne tenke seg og kjøpe etiketter til flaskene sine?
Jeg vil tro at vi ikke er de eneste som har hatt problemer med å markere hvilket øl som er hva.

Vi tenkte derfor på å kjøpe en gjenbruksetikett som lar seg skrive på med sprittusj for deretter at vi enkelt kan ta dette bort uten at resten av designet på etiketten forsvinner.

Tanken her er da at jo flere som går sammen og kjøper jo billigere blir det, de som ønsker og bli med vil få sitt eget design på etikettene sine men vi må bli enig om en størrelse fordi den vil være lik.

Dersom vi når 2000 etiketter så vil prisen pr falle fra ca 3,5kr til 1,7kr pr etikett.

Vi har da sett på etiketter fra Digitaletikett.no om det er noen som har andre forslag eller innspill så blir det satt stor pris på. Vi har for det meste 7Fjell flasker om det skulle være relevant.
 
Litt til tips til andre som tenker og bestille så tenkte vi og ha et oppsett av typen hvor vi har en etikett som gjelder for bryggelaget og ha plass for å skrive bryggedato, alkholprosent og type nederst. Tekst som blir skrevet på der gikk veldig lett bort med rød sprit uten at det påvirket resten av etiketten ettersom de har en plastfilm over eller noe slikt.
 
Da er vi forsåvidt på 2000 stk.
Vi kan godt ha noen dager på å bestemme størrelse på etikettene.
Med tanke på HåvardK så må vi nesten høre med leverandøren på leveringstid. Om det ikke er klart i tide vil du Strandberg ta 400 istedenfor evt?

For min del så bruker jeg mest 7Fjell sine flasker, Nøgne Ø og Bulmers flasker. Er ikke så viktig at de passer til sistnevnte.
Men har folk nokon tankar om størrelse?
Eg tenker noko ala 7x7cm? tenkte eg skulle måla nokon flasker i dag sånn at eg finn ut kva som passar dei forskjellige:)
 
Nei jag mente ikke tid for at bestemme størrelsen, men når vi vet størrelsen må man jo få lagd noen design som passer den. Jag trenger i alle fall noe tid for at få sammen et design da jag ikke er grafiker :) Hvis man kan bli enig som size i dag så kan man jo f.ex legge inn en bestilling på Mandag?

Vi bruker mest "7-fjell flasker" og så noe a-la den sizen dom bruker hade varit perfekt for oss.
 
Nei jag mente ikke tid for at bestemme størrelsen, men når vi vet størrelsen må man jo få lagd noen design som passer den. Jag trenger i alle fall noe tid for at få sammen et design da jag ikke er grafiker :) Hvis man kan bli enig som size i dag så kan man jo f.ex legge inn en bestilling på Mandag?

Vi bruker mest "7-fjell flasker" og så noe a-la den sizen dom bruker hade varit perfekt for oss.
Størrelsen er greit og bli enig om i dag eller senest imorgen, vi har nok designet klart til mandag så om folk vet de vil ha kan vi nok legge inn en bestilling på mandag.

7fjell har en etikettstørrelse på 76x186 mm men denne går jo rundt hele flasken og vil være dyrere og passe dårligere på andre flasker så jeg tenkte og korte litt ned på størrelsen ihvertfall?
 
Samme for meg, vi kan godt gå ned på bredden. 76 x 60? ikke helt firkantet og da kan fok snu sitt design 90 grader hvis dom vill ha bredere än høyre.
 
Tilbake
Topp