Etiketter - mal med front og bakside?

IM

 
Hei,

Jeg har brukt www.beerlabelizer.com/, og vært fornøyd med det. Veldig enkelt å bruke, og det ser bra ut. Får lagt til bilde etc. Eneste ulempen er at det er veldig lite tekst man får skrevet.

Nå skal jeg gi bort noen flasker til en spesial anledning, og ønsker muligheten for å skrive noe mer tekst.

Tenker enten på en front + bak etikett løsning. Der fronten er sånn typisk et bilde, navnet på ølen og bittelitt mer. Mens baksiden kan inneholde en del tekst.

Alternativt en sånn etikett som går rundt hele.

Er det noen som har eller vet om noen enkle ferdige maler som ser bra ut, for noe slikt som jeg ønsker meg? Der man kan enkelt sette inn bilde også. Slik at jeg slipper å fikle altfor mye med selv designen selv. Har ikke så god tid.

Vi snakker om 0,5l flasker.
 
Canava er gratis på nett og har mange gode muligheter. Flere enn det programmet du nevnte.
 
Selv printer jeg på A4 og limer på med skummet melk.

Bruker inkscape https://inkscape.org/en/ .

Normalt 3 etiketter per ark. Disse går helt rundt, med en ørliten overlapp.

Hvis etikettene er veldig viktige, i forbindelse med en spesiell anledning, for også å enklere få til en finere overlapp på etikettene, så kan man ha 2 etiketter per ark.

--
Sendt fra mobiltelefon med Tapatalk
 
Knut-Olav: Takk for tipset. Bruker melk og vanlig papir selv når jeg bruker beerlabelizer. Usikker på om jeg får tid til å sette meg inn i inkscape. Ser at det er vector-tegning (?) og det har jeg nada greie på. Selv om jeg sikkert kunne lært meg det ganske fort....men som sagt bråttom med tid. Skulle helst hatt noe som var kjapt og enkelt nå. Ferdig maler eller noe som man bare kan forandre litt lett på ifht farger og slikt, sette inn bilde og skrive inn tekst.

Daggis: Finner ikke canava, men finner canva / denne siden? https://www.canva.com/ Antar at det var denne?
 
Man kan få til ganske greie ting med wordprogrammet publisher (tror det følger med windowspakkene) Kan sende deg mal pr epost om du sender epostadresse på PM.amarillo.JPG apa.JPG munk.JPG
 
Daggis: Null problem :) Takk for tipset....kjekt program/side, som jeg definitivt skal utforske litt etterhvert.

Stig Aa: Fine etiketteksempler du har der. Maler til Publisher hadde vært gull. Sender deg en PM :)
 
Tilbake
Topp