Etiketter til Juleölen...

Hej!
Jag och Ivar har jobbat lite med etiketter till våra Jul- och Nyttårs-øler.
Tänkte höra vad ni syns om dem :)
Den första är en Jule-Stout aka X-mas Stout
Den andra är en American Pale Ale till nyttår, aka Nyårs APA.
Den tredje är en Porter i mellomtiden, aka Romjul Porter.
Är egentligen lite mer färger på kalendern på sista bilden, men de försvann vid upplastning p.g.a. äldre version av photoshop. :bank2:

xms.gif


apa.jpg


rjp.jpg
 
Kule etiketter!  Er ølene noe i nærheten så bra som etikettene, så skal dere være godt fornøyd! :)

Litt hyperpirk fra en ultratradisjonalists synsvinkel: Jul=24-26/12, Romjul=27-31/12... ;-)

MVH

Morten M
 
Tack :)

Jo, jag tänkte också på det, men så blir det så tajt att dricka upp allt på bara ett par dagar. Så det är mer som riktlinje när man får lov att dricka den ;)  :biersmile:
 
Flotte etiketter og all honør til deg om du gjer dette med alle flasker.  :amen:

Tenkjer alltid at eg skulle gjere det same sjølv, men det ender alltid opp med ein kode på flaskekorken...
 
Lager som regel etiketter selv og så har jeg de liggende på PCen da jeg ikke vil la stakkars blekkskriver dø på seg
 
Kode på korken er ikkje verst... Eg har berre kjøpt korkar i alle fargane, og prøver å hugse kva som er kva... Grøn er ipa, kvit er wit. Men kva var gul no att???
 
Eller en løs lapp i hver kasse som etter ei stund bare forsvinner sånn helt i løse lufta  ;D
 
BirgerS skrev:
Flotte etiketter og all honør til deg om du gjer dette med alle flasker.  :amen:

Tenkjer alltid at eg skulle gjere det same sjølv, men det ender alltid opp med ein kode på flaskekorken...

Hehe, ja så långt har vi inte kommit än, att de har hamnat på flaskorna. Men de skall vartfall på de flaskorna som skall gis bort, eller på julebordet.
 
Odland skrev:
Lager som regel etiketter selv og så har jeg de liggende på PCen da jeg ikke vil la stakkars blekkskriver dø på seg

Jobbar på en firma som håller på med printing, så får gjort det på jobbet. Både printingen och kuttingen är gjort på ett kvarter :)
 
Etiketter på alle flasker er en selvfølge ;-) synes det gjør denne hobbyen enda artigere, og det imponerer gjestene.

Printer på vanlig laserprinter på jobben, kutter med en sånn papirkuttesak fra Panduro Hobby. Fort gjort
 
Tilbake
Topp