Etikettkonkurranse OPPDATERT 21.04.2013 - kl 23:05

cral

 
Da var det på tide å kjøre i gang info om etikettkonkurransen.

Kun etiketter til brygg som er med i en annen konkurranse kan være med i etikettkonkurransen (Flaske eller Publikumsfavoritt)
Etikettene blir lagt ut til avstemning digitalt fra Søndag 21.04 til Fredag 26.04 (DATOER OPPDATERT!)

Bidrag sendes inn på e-post til etikett@lasertag.no. Siste frist for å sende inn bidrag er 12.04.2012

Maks 1 mb og maks 1200x900.  

Avstemning blir på internett, og da er det ingen grunn til større utgaver.

Vinner blir annonsert under arrangementet i Kanonhallen 27. april

Avstemming pågår

Gå inn på nettsiden: http://www.desperation.no
Avstemming er 0 stilt, alle må stemme på nytt.


Og her er resultatlisten. Etiketter er ikke tatt med.

Etikettnavn - Innsender - Poeng
quattro Stig Norby 88
Ølbeks Geir Helgesen 61
Dobbel rugporter 3.  nils hansen 25
Røverøl Christoph Schmitz 19
hopzaza Stig Norby 19
Imperial 9 Marius H. Steen 15
Dark Side of the Pale Bengt Hjelmeset 14
Elgr^3 Gard W. Karlsnes 13
Bryggolfs Citrus IPA Kjell Rune 13
Dragepust Øistein Olsen 12
Indian Summer Øystein Meiningen 11
Storo Stout Anders Volle 11
Saison Lars-Erik Owe 8
Elgr^4 Gard W. Karlsnes 8
gullkorn Stig Norby 7
apa 2 Per Gulbrandsen 6
St Benedict Marius H. Steen 4
Reinejul Einar Michelsen 3
sort gull Stig Norby 3
Asfaltarbeide Anders Volle 2
bryggeporter Einar Michelsen 2
humlegrums Einar Michelsen 2
bryggerens-datter Einar Michelsen 1
 
Prøvde å sende inn til etikettkonkurransen, men fikk "550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist" som svar? Er "etikett@bryggerlaug.no" feil adresse?
 
Beklager, min feil.

etikett@lasertag.no er korrekt adresse. Satt og holdt på med nettsidene til lauget samtidig, og bommet på domenet :S

Farlig å tenke på 2 ting samtidig.
 
Det kunne vært fint hvis man kunne få en tilbakemelding på om etiketter har kommet fram riktig. Sendt epost til samme adresse, men ikke fått noe svar ennå.
 
Jeg sjekker ikke den e-post adressen daglig. Skal se om jeg får tatt en gjennomgang i morgen.
 
Det mangler en etikett her, som er sendt inn i god tid før fristen. Hvorfor det?
Etiketten er en dobbel rugporter 3 fra Nils Hansen.
 
Helt ærlig, jeg vet ikke.

Den er lagt ut nå. Det var også fri andr etiketter som manglet, det ble jeg gjort oppmerksom på i går, så da fikk vi de på plass.

Mulig vi 0 stiller hele avstemmingen på mandag, og kjører den over 5 dager i stede, må finne ut av det når jeg kommer meg tilbake til Oslo.

Carl
 
avstemmingen stenger i morgen, så det er forsatt litt tid til å stemme på den beste etiketten.
 
Blir det publisert noe resultatliste for etikettkonkurransen? Antall stemmer pr etikett altså.
 
Carl sitter på resultatene og han er i øyeblikket i Bergen ;)

Vi skal få lagt ut dette. Det må vel nærmest kalles en inkurie at de ikke er gjort tidligere.  :roedme:
 
Jeg har dette på listen over ting som skal gjøres, det er bare litt vanskeligheter med en harddisk som tok natten og hvem som sendte inn hvilke etiketter. (Det ligger nemlig i en pst fil på den harddisken)

Selve etikettene og antall stemmer de fikk har jeg kontroll på, for det ligger forsatt på lagret i på serveren hvor avstemmingen ble holdt.
 

Similar threads

Tilbake
Topp