Evaluering av BrewCompetition Online Entry

gustavf

Administrator
Jeg har begynt å se grundig på BrewCompetition Online Entry (BCOE). Mer informasjon om systemet finnes på http://www.brewcompetition.com/
Sånn umiddelbart har systemet flere gode sider. Det lar deltagerne laste opp oppskrifter via BeerXML, editering av oppskrifter fungerer bra, det har en del nyttig funksjonalitet for å administrere deltagere osv. For de fleste brukerne tror jeg det vil oppleves som et løft i forhold til dagens system.

På baksida er det imidlertid ei blanding av kode som fungerer bra og pill råtten kode. Jeg ville ikke satset på at systemet kan fungere for mer enn en konkurranse om gangen, altså at man kan ikke kan bygge opp et varig arkiv over oppskrifter og deltagere.

Det er en del koding som må gjøres for å tilpasse systemet norske forhold. Jeg har begynt å lage støtte for påmeldingsskjemaer, slik at man slipper å ha AHA- og BJCP-logoer rundt omkring. Noe mer må gjøres for at det skal være tilpasset øvrige norske forhold, slik som enkelte av Norbrygg sine regler (merking skal være tre bokstaver + tre tall og ikke et nummer, for eksempel) og andre stildefinisjoner.
 
Kanon at du går løs på dette GustavF!  :skitbra:
Du får gi beskjed om vi skal kjøre en fiktiv testversjon eller to underveis.
 
Jeg har gjort ferdig første del av tilpasning til Norbrygg: Støtte for endring av påmeldingsskjema.

Dersom noen er interessert i å være med å teste (eller utvikle), send en PM eller svar her.
 
Dersom noen kan lage et norsk påmeldingsskjema i (forholdsvis enkel) HTML hadde det vært fint  :)
 
(sent svar: ) Det får jeg sikkert til. Gustav, jeg tar kontakt med deg over sommerferien for å se nærmere på dette her. :)
 
Tilbake
Topp