Fake Lager - klassisk tsjekkisk pils

Eg har blitt inspirert av Brew Dogs Fake Lager, som skal vere ein klassisk tsjekkisk pils. Kva er oppskrifta? Eg har sett eindel oppskrifter med munich malt og pils, samt litt melanoidin for å sleppe dekoksjon. MEN! Då eg smakte på fake lager kunne eg kjenne noko meir enn berre Saaz humle, var det Spalt? evt noko frå Slovenia. Er det vanleg å lage tsjekkisk pils med anna enn Saaz, og er det nokon som har ei klassisk heimeøl-oppskrift?
 
Tipper Brewdog har brukt en litt sintere europeisk humle enn Saaz som bitterhumle. Hallertauer Magnum (13-15%), Northern Brewer (8-10%), Aurora (8-9%) og Sterling (5-7%) fungerer nok ganske godt som bitterhumle i pilsner-øl. Ganske så nøytrale og delikate humler. Sistnevnte er dog amerikansk, men avlet frem som en kraftig erstatning for Saaz.
 
Ang amerikansk humle i pils, hvis man ikke absolutt må ha det lik originalen,
den sitrus smak og aromaen av en del amerikanske humletyper gir et nydelig øl i en "pils."
Har prøvd det flere ganger, malt og gjær som pils, IBU som pils, men med amerikansk humle.
Gir et utrolig godt og friskt øl. (etter min gane  :biersmile: )
 
Fake lager har god munnfølelse og er litt søt. Eg har mekka ei oppskrift med 5% carapils 5% crystal 30ebc, blir det for søtt? Satsar på IBU (tinseth) rundt 40-45.
 
Tilbake
Topp