farge-laserskriver til etiketter

Huub skrev:
Kanskje kjøper jeg meg en laserskriver. Hvilken bør jeg kjøpe eller absolut ikke kjøpe?
Blir vel litt som "hvilken bil er best" :)
Tror nok smak og behag avgjør mye, og det kan lønne seg å sjekke prisen på toner.
Jeg har xerox, og der får jeg uoriginale tonerkasetter rimelig på ebay som funker helt fint.
Men det får man nok til de fleste....
 
Jeg har en HP cp 1515 n og er godt fornøyd med den. Enkel å sette opp både over usb og i nettverk. Det eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke kjøpte en multifunksjons skriver med kopi og scanning muligheter.
 
Bruker Brother QL-500, labelmaskin. Perfekt bredde på etikettene, limet løsner etter 4 sekunder i varmt vann. Bare svart hvit. Skulle bare ha noe til ølflaskene, så denne var rimelig
 
Under 1000-lappen for fargelaser....
http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Skrivere_Skannere/Laserskriver/Fargelaser/HP/HP-Color-LaserJet-CP1025-600-dpi-x-600-dpi-46132-p0000161687.aspx
 
aholgersen skrev:
Bruker Brother QL-500, labelmaskin. Perfekt bredde på etikettene, limet løsner etter 4 sekunder i varmt vann. Bare svart hvit. Skulle bare ha noe til ølflaskene, så denne var rimelig

Hvilke papir kjører du på denne? Ser at det finns papir eller film, der film er mye dyrere. Vet du hva en skal velge både til dette og til annet bruk? Tåler ikke papiret fukt?
 
Rune Alm skrev:
aholgersen skrev:
Bruker Brother QL-500, labelmaskin. Perfekt bredde på etikettene, limet løsner etter 4 sekunder i varmt vann. Bare svart hvit. Skulle bare ha noe til ølflaskene, så denne var rimelig

Hvilke papir kjører du på denne? Ser at det finns papir eller film, der film er mye dyrere. Vet du hva en skal velge både til dette og til annet bruk? Tåler ikke papiret fukt?

Eg bruke BROTHER Taperull papir. 62mm x 30.48m. Sort på hvit.    153,-
Den fungerer til det meste, tåler fint fukt. Laget navneskilt til postkassen med den, sitter som støpt det. Men det beste er når eg ska vaske flasker, legger de i varmt vann i noen sekunder, så drar eg heile lappen av.
 
Synd å si det, men det kan virke som det er billigere å kaste printeren når kasetten er tom, for så å kjøpe ny printer.det har vært min erfaring de siste gangene jeg har sjekka tonerprisene..
 
Bård skrev:
Synd å si det, men det kan virke som det er billigere å kaste printeren når kasetten er tom, for så å kjøpe ny printer.det har vært min erfaring de siste gangene jeg har sjekka tonerprisene..

Det trodde eg og lenge, til eg fant ut at de kasettene som følger med skriveren bare er fylt opp ca 10%
 
Tilbake
Topp