• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Felleskjøp av PBW (Stavanger)

Heisann

Tenkte å handle inn en ny dose PBW og tenkte jeg kunne lade stemningen rundt å spleise på en 22,5kgs boks. Da vil 1kg PBW komme på 80.- kontra 210+ om man kjøper en 1.8kgs boks. Selv kunne jeg tenkt meg 5kg. Noen andre som trenger rengjøringsmiddel?
 
Er dette et middel som må stå til dagen over i gryta, eller er det et vaskemiddel som kan brukes til å vaske med med en gang.
 
Tor Gilje skrev:
Er dette et middel som må stå til dagen over i gryta, eller er det et vaskemiddel som kan brukes til å vaske med med en gang.

Du kan bruke det til å vaske med en gang. Varmer du det opp til 50 - 60 grader blir det gullende reint etter 10 minutter. Tar lenger tid hvis vannet er kaldt...
 
Boom. Da er det finansiert. Dere får PM med kontonr. og slikt. Det hvite pulveret må hentes på Hundvåg (ja ironien er til å ta og føle på).
 
Ble veldi fornøyd med dette stoffet, kunne sitte å se på (riste dunken) mens det gjorde jobben. Svak blanding og lunket vann.
 
Jeg begynner å gå tom for PBW selv. Er det noen som er interesert i noen kilo? Jeg bestiller 22.5kg spann...
 
Skulle gjerne vært med på noe slikt men er i Bergen. Er det lov å spørre hvor du får kjøpt større kvanta rimelig?
 
Tilbake
Topp