Fiffig ØL Termos!!!!

Dette ser ut til å være en grei sak for hjemmebryggere.  Tar nesten 2 liter.

Har bestilt 2 stk.



http://www.drinktanks.com/
 
Nei, det har jeg ikke. Men jeg / vi pleier å fullføre den ila. av kvelden, så det har ikke vært så stort behov for det. Sikkert kjekt å ha da :)
 
Jeg bestilte 2 stk med Co2 sett, spennende å prøve de.  Fint å ha med på stranden.  2 stk kanner blir jo 7 halvlitere det!!  :biersmile:
 
Har ikke prøvd den, men tror nok at ølet varmes fort opp iom. at den ikke er isolert..

Så vidt jeg husker tapte Drinktanken 0,5 C / time når jeg testet den med 5C kaldt vann og den sto i 25C varmt rom. Slett ikke verst! 8)

a3upyqa5.jpg
 
Ole Bråten::

Ser fin ut den, men jeg ser at den ikke er "termosflaske" bare en ren stålflaske.  Man må kjøpe isolert veske i tillegg som koster 350 kr inkl frakt.  + moms.  Da prater vi om 625,- kr for en flaske inkl moms for vesken.   Da kommer vi opp i samme prisen pr. stk av Drinktanks ved kjøp av sett med 2 av Drinktanks.
 
Holder disse på kullsyra selv om man fyller dem fra flasker? Kunne tenkt meg et par sånne til båtturene i sommer  ;D
 
Nå skjønner jeg at blingfaktoren må taes med i betraktning.

Men jeg har et par "thermoser" fra Stanley som jeg bruker til mat og kaffe, kjempefornøyd med de.
Så jeg søkte kjapt på Stanley-beholdere som tok karbonert drikke hos www.shopstanley-pmi.com.
Det kom opp to rimelige alternativer.

Men blir vel bare et apropos, siden de ikke shipper til Norge.
 
Da ble det impulsbestillt en drinktank med CO2 opplegg.
Skulle jo egentlig mer ut på tur i 2014 :)
 
Da kommer det plutselig 2 stk Drinktanks til Norge. Satser på at plutselig er før sommeren.
 
Bjarte H skrev:
Har en slik. Kjekk sak! :)

Har du ekstrautstyret i form av tappekran med co2 patroner? Isåfall, vet du om patronene vi får kjøpt her i landet passer til denne.....med tanke på gjenger? :attevar:
 
Tilbake
Topp