Noen som vet hvor man får tak i flasker med flipp-topp? Som er billigere en å kjøpe de gjennom vin&bar?
Evnt om det er noen utesteder som selger Grolsch som jeg kan kontakte?
Her i uka så jeg at en lokal pub var borte og heiv noen kasser med blant annet Grolsh i resuirkuleringskonteineren som står rett ved der jeg jobber. Disse får de ikke pant for. Jeg vet at en på jobben som legger vin får mer enngjerne flasker fra ihvertfall 2 utesteder her i byen, så tror ikke det er vanskelig å få til. Kule flasker men jeg liker ikke at de er sisselert med Grolshnavnet.
Ikea selger 1 liters flasker med flip top for 19 kroner stk. De er vel og merke gjennomsiktige,
men så lenge de står mørkt gjør de jobben. Jeg bruker disse selv.
Jeg og flere andre har dog hatt litt problemer med at gummiringene på Ikeaflaskene ikke alltid holder tett. Men man kan kjøpe nye gummiringer.
Et annet minus med mange flipp-flopp-flasker er at man ikke kan bruke varmebehandling i stekeovn som saniteringsmetode. En kompis av meg måtte plutselig bråtur til Ikea seint en lørdagskveld etter å ha smelta 20 flipp-flopp-korker...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.