• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Flaskevasker - 1 kasse om gangen

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Hei!

Mulig jeg spammer litt nå men jeg rydder i boden idag, og min ikke-patenterte halv-automatiske flaskevasker bør selges, eller konvertetres til fontene eller hagedusj. Kjørte en full test i hagen og den virker som den skal. Kommer ikke til å bruke den så det er bedre så selge selv om det er vemodig.

Riggen inkluderer 6 fastracks til verdi av 1100 med. Og 3 kasser bjørnunger. Denne riggen vil funke med longneck 0.33 også.

Jeg kan selge for 1500 NOK eller bytte mot 2 brukte corneliusfat eller en Marks Keg Washer.

Dagens test:

 
Det har rent inn med returgods nå, og jeg har gått og skult på elendigheta og gruet meg. Så dette tilbudet kom på et veldig strategisk tidspunkt:p.

Men det er avgjort ikke starten på en vandring mot automatisering av andre deler av verksemda:eek:.

Solgt :) Så ikke melding før nå. Om du bor i Lunner blir jo henting en enkel sak også. Har flyttet til Nittedal selv, Rotnes, rett ved Nittedal stasjon. Sender deg PM med mobilnr. Er hjemme på fredag om det passer
 
Men men, hva med podcastene da @Finn Berger? Havner du bakpå nå?

hehe - nei, flaskevaskinga akkompagneres av radiolytting - NRK P2 - så dette kommer til å gå litt ut over det intellektuelle nivået mitt på andre områder.

Podcastene får jeg hørt når jeg flasker, og når jeg klistrer etiketter. Og enn så lenge blir det ikke laget nok interessante podcaster til å fylle hele den tida jeg bruker på det. Så ittno problem der.
 
@Leif RBE Da var det slutt på lageret av reine flasker, så nå har jeg testa flaskevasker'n. 6 kasser gikk unna som en lek. Masse tid spart. Haugen av kasser med uvaska flasker ser plutselig mye mindre skremmende ut.

Det nye møbelet er nå døpt "Leif". Håper det er greit:).

Det var svært hyggelig å høre! Både navnevalg og at den kommer skikkelig til nytte :)
 
Tilbake
Topp